کد خبر : 1780603 | 27 شهریور 1400 ساعت 22:56 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت فولاد جای خالی ندارد؛

دستیار کالدرون چهره ویژه منتخب خوزستان! (عکس)

کادرفنی شلوغ فولاد حالا یک چهره جذاب را هم در خود خواهد داشت؛ خواکین گیل آراندو، متولد اسپانیا و باسابقه کار در رئال بتیس، تیم ملی بحرین و البته پرسپولیس.

دستیار کالدرون چهره ویژه منتخب خوزستان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورودش به فوتبال ایران با مربیگری در پرسپولیس بود و حالا در دومین تجربه روی نیمکت فولاد نشسته. با همان چهره خندان و تخته‌ شاسی در پست با لوگوی فیفا، احتمالا برای توضیح مسائل فنی یه بازیکنان.

 

خواکین که در تیم فنی گابریل کالدرون وظیفه طراحی تمرینات و آنالیز حریفان را برعهده داشت، حالا درحالی به کادرفنی فولاد اضافه شده که این تیم ۷ مربی دیگر و ۳ آنالیزور دارد.

 

1645260

 

با این حال احتمالا خواکین نقشی متفاوت نسبت به بقیه مربیان و جایگاهی ویژه در کنار عبدالله ویسی خواهد داشت. همانطور که امروز نیز در بازی با گل‌گهر دستورات تاکتیکی را به بازیکنان انتقال می‌داد و آنها را زیر نظر داشت.

 

باتوجه به آزاد شدن ورود مربیان خارجی، عبدالله ویسی از این فرصت استفاده کرده تا علاوه بر دستیاران بومی، یک مربی کاربلد را هم در کنار خود داشته باشد. این همان راهی است که فرهاد مجیدی نیز با آوردن گابریل پین رفت و احتمالا چند سرمربی دیگر هم آن را خواهند پیمود.

دیدگاه‌ها