کد خبر : 1780609 | 27 شهریور 1400 ساعت 23:26 | 28.9K بازدید | 2 دیدگاه

خواسته آنچلوتی از ستاره‌های رئال مادرید؛ صبور باشید

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید مدعی شد او باید از سیستم چرخشی در ترکیب رئال مادرید استفاده کند.

خواسته آنچلوتی از ستاره‌های رئال مادرید؛ صبور باشید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در استادیوم مستایا و در دیداری دشوار مهمان والنسیا خواهد بود  و البته کهکشانی ها بعد از برتری دشوار در خانه اینتر حالا به دنبال ادامه این روند در لالیگا هستند. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید در مورد این دیدار، مصدومیت دوباره گرت بیل و دوری او از ترکیب تیمش صحبت کرده است.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "استفاده از سیستم چرخشی برای من اهمیت دارد، زیرا بازیکنان خسته هستند. ما باید از آنها مراقبت کنیم، زیرا همه بازیکنان رئال مادرید جوان نیستند و گاهی اوقات ترکییب باید کمی تغییر کند. هنگام تصمیم گیری باید با بازیکنان صحبت کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. بعضی اوقات تصمیم گیری برای من بسیار دشوار است.  گاهیی بازیکنان گرم می کنند اما نمی توان آنها را وارد ترکیب کرد و توضیح دادن در این رابطه مهم است.

 

شما برنامه داشته و قصد دارید  جریان بازی را تغییر دهید. بازیکنان باید در تصمیمات من صبور باشند، زیرا من سعی می کنم برای تیم برنامه ریزی کنم، نه برای یک فرد. والنسیا عملکرد خوبی داشته و با انرژی بالایی بازی می کند که من نگران این موضوع هستم.

 

1638302

 

رئال مادرید اخیرا خوب کار کرده است. البته ما از نظر آماری در نیمه‌ های دوم عملکرد بهتری ارائه داده ایم و باید تلاش کنیم در نیمه‌ های اول نیز همینگونه کار کنیم. بازیکنانی که در ترکیب رئال مادرید قرار نمی گیرند نیز شرایط خوبی دارند و می توان از آنها استفاده کرد.

 

درخشش ادواردو کاماوینگا؟ حقیقت عملکرد این بازیکن من را شگفت زده کرده است. او شخصیت خود را در زمین نشان داده و بازیکنی قوی است. او نگران اتفاقات نیست، زیرا بابت توانایی های خود اعتماد به نفس بالایی دارد.

 

مصدومیت گرت بیل؟ ما نمی دانیم او به چه مدت نیاز از میادین دور خواهد بود. تعیین زمان برای بازگشت نیز دشوار است. شرایط گرت بیل واقعا خوب بود و حالا باید منتظر بازگشت این بازیکن بمانیم."

دیدگاه‌ها