کد خبر : 1780615 | 27 شهریور 1400 ساعت 23:47 | 53.6K بازدید | 1 دیدگاه

مجازات عجیب لگد وحشیانه در چمپیونشیپ (عکس)

هنری لونسبری نام هافبک لوتون تاون است که از عمد ضربه عجیبی را به پای بازیکن سوانسی وارد کرد و داور مسابقه در حرکتی محیر العقول به هر دو بازیکن کارت زرد داد!

مجازات عجیب لگد وحشیانه در چمپیونشیپ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان نام هنری لونسبری را در میان بزرگترین بازیکنان فراری از دریافت یک کارت قرمز مستقیم در تاریخ فوتبال به ثبت رساند. جایی که او فوتبال را با یک ورزش رزمی اشتباه گرفت و یا شاید هم فکر می کرد در یکی از فیلم های اکشن جکی چان نقش بازیگر نقش اول را دارد و پاهای رایان مانینگ نگون بخت را شوت کرد!

 

شاید نتیجه دیدار میان تیم های لوتون تاون و سوانسی سیتی آنقدرها هم برای رسانه های خبری اهمیتی نداشت اما اتفاقی عجیب و غریب در اواسط نیمه نخست این بازی رخ داد که باعث تعجب اهالی فوتبال شد. دو تیم که در 7 هفته ابتدای چمپیونشیپ نتایج خوبی کسب نکرده بودند، در استادیوم کنیل وورث رود به مصاف هم رفتند.

 

همه چیز بر وفق مراد میزبان پیش می رفت. لوتون تاون ظرف 23 دقیقه ابتدایی نیمه نخست، موفق شد 3 بار دروازه سوانسی را باز کند. نتیجه ای که می توانست میزبان را چند پله ای در جدول بالا ببرد. اما در دقیقه 28 این مسابقه بود که لوتون تاون در زمین خودی صاحب یک ضربه خطا شد. رایان مانینگ بازیکن سوانسی شیطنت به خرج داد و ضربه ای به توپ وارد کرد تا مانع از شروع سریع تیم حریف شود اما شاید او فکرش را نمی کرد که این حرکت او جریمه سنگینی از سوی هنری لونسبری در پیش داشته باشد.

 

هافبک 30 ساله لوتون تاون در حالیکه تیمش با 3 گل پیش بود، در حرکتی عجیب با تمام قدرت پاهای رایان مانینگ نگون بخت را شوت کرد و بازیکن سوانسی از شدت درد به خودش می پیچید و روی زمین افتاده بود. نکته خنده دار اینکه تام لاکیل هم تیمی هنری لونسبری بالای سر بازیکن سوانسی رفت و با فریاد بر سر او، بابت اینکه مانع از شروع سریع تیم آنها شدی عصبانی بود

 

1645282

 

در حالیکه بازیکنان دو تیم بابت این حرکت غیر ورزشی بازیکن میزبان با یکدیگر گلاویز شده بودند و تمامی تماشاگران حاضر در استادیوم و حتی خود بازیکنان منتظر بودند تا تونی هرینگتون داور مسابقه با یک کارت قرمز تیم میزبان را 10 نفره کند، اما او در اقدامی عجیب به هر دوی هنری لونسبری و رایان مانینگ کارت زرد داد تا بازیکن بخت برگشته سوانسی علاوه بر اینکه از هافبک میزبان کتک خورد، یک کارت زرد را نیز دریافت کند.

 

تصمیمی عجیب و محیر العقول که پس از حرکت خشن هنری لونسبری رخ داد و این کار او، شاید یکی از واضح ترین کارت قرمزهای تاریخ فوتبال را می توانست در پی داشته باشد اما فوتبال ورزشی است که همیشه می تواند شما را غافلگیر کند، حتی با تصمیم شوکه کننده یک داور.

 

اما نکته عجیب تر اینکه پس از این حرکت بازیکن میزبان، به نظر می رسد عزم ستاره های سوانسی برای بازگشت به بازی جزم شد. چرا که آنها نیمه دوم طوفانی را پشت سر گذاشتند و در دقایق 63، 86 و 92 سه گل به ثمر رساندند و بازی باخته را با یک تساوی شیرین عوض کردند تا دست خالی از بازی بیرون نروند.

 

1645277

 

1645278

 

1645280

 

1645281

 

1645279

دیدگاه‌ها