کد خبر : 1780645 | 28 شهریور 1400 ساعت 10:11 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه رایکا؛ در لیگ یک می مانیم

باشگاه رایکا سرانجام اعلام کرد در لیگ یک می ماند و فروش امتیاز این تیم منتفی است.

باشگاه رایکا؛ در لیگ یک می مانیم 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخباری مبی بر فروش امتیاز این تیم وجود داشت اما این باشگاه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در جدول بازی های لیگ یک می ماند. 

 

در بیانیه باشگاه این چنین آمد است:« با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون واگذاری سهمیه تیم فوتبال رایکا، درخواست های مکرر هوادارن پرشور و فهیم بابلی و جلسات خوبی که در روزهای اخیر با مسئولین شهری و استانی داشتیم تصمیم گرفتیم که همانند دو سال گذشته به تیمداری در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ادامه دهیم و با حفظ آرامش و به دور از هر گونه شتاب زدگی در این زمان کوتاه باقی مانده تا شروع فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور یک تیم منسجم و آبرومند را روانه مسابقات کنیم.


امید است که هواداران واقعی فوتبال بابل و تیم رایکا مثل همیشه با صبر و حمایت های همه جانبه خود از تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور حمایت کنند.

 

در پایان باشگاه رایکا بابل از تلاش‌های بی وقفه مسئولین استانی، استاندار مازندران، معاونت سیاسی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و غلامرضا بهروان ریاست هیات فوتبال استان مازندران مراتب تشکر و قدردانی را به جا می‌آور. هم چنین از مسئولین شهری، فرماندار بابل و ریاست اداره ورزش و جوانان بابل که با تلاش‌های شبانه روزی خود شرایط را برای حضور دوباره تیم رایکا در فوتبال ایران فراهم ساختند تشکر و قدردانی می‌کند.»

گفتنی است فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 19 مهر آغاز می شود. رایکا فصل گذشته را با نادر دست نشان فقید آغاز کرد. بعد از این مربی دستیار او هدایت تیم را برعهده گرفت و در نهایت رایکا فصل را با پیروز قربانی به پایان برد و در جدول بازی ها باقی ماند.

دیدگاه‌ها