کد خبر : 1780650 | 28 شهریور 1400 ساعت 10:59 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

کسب مدال طلا برای ما مهم است

عبادی‌پور: نسل جدید و شگفت انگیزی از والیبال داریم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران می‌گوید که کسب مدال طلا برای تیم ملی والیبال ایران مهم است.

عبادی‌پور: نسل جدید و شگفت انگیزی از والیبال داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا روز شنبه به میزبانی شهر چیبا در کشور ژاپن برگزار شد و تیم‌های ایران و چین به مصاف هم رفتند. تیم ملی والیبال ایران در این رقابت توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد تا ضمن کسب سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۲۲ روسیه به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

 

در دیگر بازی‌های نیمه نهایی این رقابت‌ها، از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران تیم ملی والیبال ژاپن به مصاف تیم ملی والیبال چین تایپه رفت. ژاپن در یک بازی نزدیک موفق شد حریفش را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد تا حریف والیبال ایران در فینال مسابقات آسیایی شود.  

فینال آسیایی بین دو تیم ژاپن و ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یک‌شنبه) برگزار خواهد. کفندراسیون والیبال آسیا درباره این بازی نوشت: آخرین بازی برای شناخت چهره قهرمان این رقابت‌ها بین دو تیم والیبال ایران و ژاپن برگزار می‌شود. دو تیم ایران و ژاپن موفق شدند که حریفان‌شان را در مرحله نیمه نهایی شکست داده و به فینال این رقابت‌ها برسند.  

 

هاکو ری، ملی پوش ژاپن پس از پیروزی در نیمه نهایی گفت: "از پیروزی امشب بسیار خوشحالیم زیرا این مسابقه برای صعود به مسابقات جهانی مهم بود. خوشحالیم که در حضور هواداران‌مان بازی می‌کنیم. آن‌ها واقعا ما را تشویق می‌کنند. ما برای بردن این مسابقات به این‌جا آمده‌ایم بنابراین در بازی مقابل ایران تمام تلاش خود را خواهیم کرد.  

 

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز درباره رقابت فینال گفت: فکر می‌کنم ما واقعا خوش شانس هستیم چرا که نسل جدیدی از بازیکنان شگفت انگیز را داریم. البته باید اعتراف کرد که آن‌ها جوان هستند اما واقعا بچه‌های شگفت‌انگیزی در تیم ملی والیبال ایران توپ می‌زنند.  صعود به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ روسیه برای ایران بسیار مهم بود و اکنون ما آن را داریم. آنچه اکنون برای ما مهم است، کسب مدال طلا در رقابت‌های آسیایی است.

دیدگاه‌ها