کد خبر : 1780651 | 28 شهریور 1400 ساعت 10:50 | 73.6K بازدید | 43 دیدگاه

منجی کاتالان ها از ایتالیا می‌آید؛

یک گزینه جذاب و بزرگ حول نیمکت بارسلونا

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و پرافتخار نیز در فهرست احتمالی باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

یک گزینه جذاب  و بزرگ حول نیمکت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای رونالد کومان اصلا مساعد نیست و یک بار دیگر شایعاتی در مورد احتمال اخراج او شنیده شده است. بارسلونا در فصل گذشته قادر به کسب موفقیت چندانی نبود و از همان بدو ورد خوان لاپورتا اخباری در مورد تمایل رئیس جدید به قطع همکاری با این سرمربی هلندی شنیده شد.

 

خود رونالد کومان نیز در هفته های اخیر اعتراف کرده رابطه خیلی خوبی با لاپورتا نداشته و البته نتایج پرفراز و نشیب بارسلونا در همین شروع فصل و شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ در استادیوم نوکمپ، شرایط را برای کومان دشوار ساخته است.

 

1605444

 

اما دیاریو آس امروز در گزارشی مدعی شد نام آنتونیو کونته نیز در هیئت مدیره بارسلونا مطرح شده و احتمال همکاری با این سرمربی بزرگ و ایتالیایی وجود دارد. کونته بعد از فتح سری آ با اینتر پس از 11 سال، به شکل غیرمنتظره ای با این باشگاه قطع همکاری کرده و در نهایت فصل را بدون تیم آغاز کرد. در سال های اخیر اخبار فراوانی در مورد احتمال حضور آنتونیو کونته روی نیمکت رئال مادرید منتشر شده که در نهایت نتیجه ای نداشته و حالا ممکن است او را روی نیمکت بارسلونا ببینیم.

 

آنتونیو کونته در کنار یوواخیم لوو در حال حاضر شاخص ترین گزینه های بدون تیم در دنیای فوتبال محسوب می شوند. همچنین این سرمربی ایتالیایی بارها نشان داده در بازسازی روحیه تیم های افت کرده تخصص دارد و این اتفاق در هر سه تیم یوونتوس، چلسی و اینتر رخ داد.

 

حالا بارسلونا نیز اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد و در صورت اخراج رونالد کومان و عدم نتیجه گیری در سه بازی پیش رو، حضور آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم می تواند به خبر جدی تری در روزهای آتی تبدیل شود. البته از گزینه هایی چون ژاوی و اریک تن هاگ نیز به عنوان نامزدهای هدایت بارسلونا در این مدت نام برده شده و باید دید در صورت اخراج رونالد کومان که رابطه خوبی هم با لاپورتا ندارد، کدام یک از این اسامی سرمربی بعدی بلوگرانا لقب خواهد رفت.

 

1605643

دیدگاه‌ها