کد خبر : 1780655 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:00 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

قاب ویژه از قلب تاشکند؛

مسیر گردش این توپ؛ فاصله رویا تا واقعیت (عکس)

یک هفته سرنوشت‌ساز در انتظار فوتبال زنان ایران است، هفته‌ای که می‌تواند منتهی به اولین صعود تاریخ به جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش "ورزش سه" از امروز رسماً مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا در گروه G آغاز خواهد شد، در روز اول تیم‌های اردن و بنگلادش در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت و پس از آن دو مسابقه حساس انتظار شاگردان مریم ایراندوست را می‌کشد؛ ملی‌پوشان ایران با بهترین امکانات و بالاترین روحیه ممکن و البته سطح آمادگی ایده‌آل خود را به تاشکند رسانده‌اند و تنها دو قدم تا رقم زدن یک اتفاق تاریخی فاصله دارند.

 

چرا که در فوتبال ملی زنان ایران، صعود به جام ملت‌های آسیا هرگز رقم نخورده و حالا عبور از بنگلادش و اردن می‌تواند برای نخستین‌بار این اتفاق را رقم بزند؛ سه‌شنبه 30 شهریور، مصاف اول مقابل بنگلادش انجام می‌شود و شنبه 3 مهر حساس‌ترین دیدار این مرحله میان ایران و اردن برگزار خواهد شد. دو مسابقه‌ای که کسب 6 امتیاز از آن می‌تواند صعود بی‌حرف و حدیث فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا 2022 هند را میسر کند.

 

باید دید شاگردان مریم ایراندوست پس از گذراندن بیش از 80 روز اردوی تمرینی در 4 ماه گذشته، ماحصل کارشان چه خواهد بود و آیا موفق به تاریخ‌سازی خواهند شد و دست پر تاشکند را به مقصد تهران ترک می‌کنند و یا سرنوشت دیگری در انتظار آن‌هاست؛ اما آن‌چه مشخص است این‌که مسیر گردش این توپ که در دستان سرمربی تیم ملی تصویر آن شکار شده، می‌تواند در رقم خوردن این سرنوشت نقش اصلی را ایفا نماید.

 

1645366

دیدگاه‌ها