کد خبر : 1780663 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:18 | 50K بازدید | 23 دیدگاه

24 ساعت بعد از استعفا در وزارت ورزش؛

حضور مددی و فریادشیران در باشگاه استقلال

مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال همراه با معاون خود در ساختمان باشگاه استقلال دقایقی قبل حضور پیدا کردند.

حضور مددی و فریادشیران در باشگاه استقلال

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که روز گذشته و در جلسه‌ای در ساختمان وزارت ورزش، احمد مددی از سمت مدیرعاملی استقلال استعفا کرده بود و به نظر می‌رسید که جلسه‌ای فوری برای انتخاب جانشین وی برگزار شود، اما این مسئله به شکل عجیبی از سوی ناصر فریادشیران معاون اجرایی مددی تکذیب شد و گفت که مددی به کار خود در استقلال ادامه دهد! هم‌چنین صبح امروز خبرگزاری میزان در خبری اعلام کرد که مددی از استعفای خود پشیمان شده و می‌خواهد آن را پس بگیرد.

 

حالا از ساختمان باشگاه استقلال خبر می‌رسد که دقایقی قبل احمد مددی همراه با ناصر فریاد شیران در ساختمان باشگاه حاضر شده است.

 

هنوز علت حضور این دو چهره در باشگاه استقلال مشخص نیست و به نظر می‌رسد پس از گذشت 24 ساعت از اتفاقات جنجالی روز گذشته در مقابل ساختمان وزارت ورزش و تجمع هواداران آبی‌پوش که منجر به استعفای مددی شد، حالا یک روز پر التهاب دیگر در انتظار هواداران استقلال است.

 

گفتنی است که قرار بود امروز جلسه هیات‌مدیره با حضور اعضا برای بررسی عملکرد کادرفنی برگزار شود که به نظر می‌رسید با استعفای مددی آن جلسه هم ملغی شده باشد اما هنوز تکلیف نهایی جلسه هیات‌مدیره مشخص نیست و شاید حضور مددی در ساختمان باشگاه، به منظور حضور در جلسه هیات‌مدیره بوده باشد.

دیدگاه‌ها