کد خبر : 1780666 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:29 | 15.4K بازدید | 8 دیدگاه

هر سه ایرانی آ.ا.ک در اردوی تیم ملی

نامه های لژیونرها برای حضور در اردوی تیم ملی زودتر از شروع اردو از سوی فدراسیون فوتبال ایران به باشگاه های آنها ارسال می شود.

هر سه ایرانی آ.ا.ک در اردوی تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، در همین راستا رادیو ورزش یونان خبر داد که هر سه ایرانی تیم آ.ا.ک آتن برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با امارات و کره جنوبی به اردوی تیم ملی کشورشان دعوت شده اند. این دو بازی در تاریخ 15 و 20 مهر برگزار می شود. بازی با امارات در خاک این کشور برگزار می شود اما کره جنوبی برای بازی با ایران باید به تهران سفر کند. 

 

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی در بازی با سوریه و عراق تیم ملی را همراهی نکرد و به جای او علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست. اما او یکی از دعوت شده ها برای دو بازی جدید است. نکته جالب اینکه میلاد محمدی به تازگی با کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی همبازی شده است و هر سه به اتفاق برای حضور در اردوی تیم ملی وارد تهران خواهند شد. 

 

این دو بازی پیش از برگزاری لیگ برتر برگزار می شود و اسکوچیچ منعی برای برگزاری مینی کمپ پیش از شروع دو بازی نخواهد داشت. با این حال لژیونرها طبق قوانین بین المللی 72 ساعت پیش از بازی در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد.

دیدگاه‌ها