کد خبر : 1780670 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:44 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

در حال درمان پایم هستم

نجاتی: فعلاً در 2 وزن کشتی می‌گیرم

فرنگی‌کار المپیکی ایران که اخیراً در جام بین‌المللی صربستان دو وزن بالاتر کشتی گرفته است، گفت در آینده در دو وزن مبارزه خواهد کرد.

نجاتی: فعلاً در 2 وزن کشتی می‌گیرم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا نجاتی درباره عملکردش در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی لیوبومیر ایوانوویچ صربستان اظهار داشت: برای دو وزن بالاتر خوب بودم، اما در همان کشتی اول مچ پایم آسیب دید. دو دور آنجا کشتی گرفتم که مبارزه دومم با محمدجواد رضایی بود و باختم.

این کشتی گیر 22 ساله در مورد اینکه آیا حضورش در مسابقات امیدهای جهان قطعی شده است، تصریح کرد: نه، چیزی قطعی نشده است. هنوز کادر فنی تیم ملی چیزی در این مورد به من نگفته است.

 

وی که گفته می‌شد باید بعد از المپیک حتماً وزنش را تغییر بدهد و در همین راستا در جام صربستان دو وزن بالاتر کشتی گرفت تا خودش را در وزن المپیکی محک بزند، در مورد آینده‌اش تصریح کرد: تصمیم دارم هم در وزن 63 کیلو کشتی بگیرم و هم 68 کیلو. من مستقیم به وزن 67 کیلو نمی‌روم.

نجاتی که در المپیک برخلاف انتظارات شکست خورد، در مورد انگیزه‌اش گفت: قطعاً از نظر روحی بهتر خواهم شد. در اردوی تیم ملی هم حضور ندارم و ان‌شاءالله کارم بعد از جهانی نروژ آغاز خواهد شد.

 

نجاتی با اشاره به آسیب‌دیدگی‌اش در صربستان تصریح کرد: فعلاً تمرین کشتی ندارم و از یک هفته آینده تمریناتم را شروع خواهم کرد. در حال درمان پایم و همچنین مشغول فیزیوتراپی هستم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان در سال 2019 درباره حضورش در لیگ نیز گفت: تیم فولادین ذوب با من صحبت کرده است، اما هنوز قرارداد نبسته‌ام. شاید طی چند روز آینده قرارداد امضا شود و با لیگ کارم را شروع کنم.

دیدگاه‌ها