کد خبر : 1780672 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:59 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

خواکین کوره‌آ:

از بچگی آرزو داشتم در اینتر بازی کنم

خوآکین کوره‌آ، ستاره جدید اینتر مدعی شد هنگام انتقال به این باشگاه از او به گرمی استقبال شده است.

از بچگی آرزو داشتم در اینتر بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، جدایی روملو لوکاکو در هفته های پایانی پنجره تابستانی باعث شد اینتر برای خرید خوآکیم کوره‌آ، مهاجم آرژانتینی لاتزیو و شاگرد سیمونه اینزاگی در این تیم اقدام کند. او که در اولین بازی خود با لباس نراتزوری فوق العاده ظاهر شده و دو بار موفق به گلزنی شد، تاکید کرد از دوران کودکی در آرزوی پئشیدن پیراهن تیم اینتر بوده است.

 

خوآکین کوره‌آ گفت: "از دوران کودکی می خواستم به هر قیمتی به اینجا بیایم و این انتقال برای من خیلی مهم بود. وقتی در آرژانتین بازی می کردم متوجه شدم اینتر به دنبال من است، اما در آن مقطع باشگاه خود را ترک نکردم. پیوستن به اینتر برایم زیبا و شیرین بود، زیرا از بچگی رویای بازی در این تیم را در سر داشتم.

 

1637903

 

همچنین کار کردن مجدد با سیمئونه اینزاگی بسیار مهم بود. وقتی با او تماس گرفتم به این انتقال شک نداشتم و نمی خواستم در تیم دیگری بازی کنم. هنگام ورود به باشگاه از من استقبال گرمی شد و همه به من این احساس را می دادند که در خانه هستم.

 

آنجا بود که مفهوم حضور در اینتر را درک کردم و حالا این پیراهن برایم بسیار مهم است. هدف ما این است که در هر مسابقه ای بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و ما تیم بزرگی داریم. من به احتمال کسب عنوان قهرمانی اشاره نمی کنم، اما ما می خواهیم در همه بازی های فصل پیروز شویم. در کنار این بازیکنان بازی کردن راحت تر است و من از بازی کردن در اینتر لذت می برم."

دیدگاه‌ها