کد خبر : 1780674 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:46 | 46.9K بازدید | 6 دیدگاه

دفاع سولسشر از رونالدو؛ فردیناند ندانسته حرف زد

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچسستریونایتد پاسخ انتقادات در مورد رفتار کریستیانو رونالدو را داده است.

دفاع سولسشر از رونالدو؛ فردیناند ندانسته حرف زد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار منچستریونایتد برابر یانگ بویز در لیگ قهرمانان بود که کریستیانو رونالدو با حضور در لب خط حاشیه ساز شد و برخی از جمله ریو فردیناند این رفتار ستاره پرتغالی را دخالت در کار سرمربی توصیف کردند. اما اوله گونار سولسشر مدعی شد رونالدو تنها برای اعتراض بابت یک صحنه لب خط آمده و اینگونه تعصب و شور خود به باشگاه را نشان داده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "رونالدو انسانی متعصب و پرشور است. او می خواهد برنده شود، برای کسب پیروزی بسیار مشتاق است و نمی تواند این حس خود را پنهان نگه دارد. اما برخی فکر می کنند این کارهای رونالدو فیلم بازی کردن و تنها برای جلب نظر هواداران است.

 

1644264

 

ریو فردیناند گاهی اوقات در مورد چیزهایی که از آن اطلاعی ندارد اظهار نظر می کند. وقتی مارتینس پریرا روی نمانیا ماتیچ خطا کرد باید کارت زرد می گرفت. در آن صحنه و در ادامه هم برونو فرناندس و هم کریستیانو که هر دو بازیکنانی واقعا رقابت طلب هستند را در کنار خود دیدم.

 

هر دو نفر لحظاتی کنار خط آمده و علیه اشتباه داور فریاد زدند. در ادامه رونالدو و برونو هر دو سر جای خود نشستند و ما می دانیم که فقط حضور یک نفر در آن منطقه فنی مجاز است، یا من یا مایکل کریک، میک فیلان یا کی‌ران مک کنا.

 

این اتفاق فقط برای لحظه ای رخ داد. بازیکن حریف باید اخراج می شد و من هیچ مشکلی ندارم که بازیکنانم شور و تعصب خود را نشان دهند و سپس به سر جای خود بازگردند. اینطور نیست که رونالدو مربی بازیکنان باشد، خیر."

دیدگاه‌ها