کد خبر : 1780675 | 28 شهریور 1400 ساعت 11:56 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

پس از جدایی پورموسوی؛

مهدی رحمتی در یک‌قدمی نیمکت نفت MIS

سرمربی جوان فصل گذشته شهر خودرو در آستانه امضای قرارداد با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرار دارد.

مهدی رحمتی در یک‌قدمی نیمکت نفت MIS

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در عجیب‌ترین شرایط ممکن برای سپری کردن پیش‌فصل خود است و آن‌ها در راه آماده‌سازی برای بیست و یکمین دوره لیگ برتر، تاکنون با دو سرمربی همکاری داشته و در حال حاضر به دنبال استخدام سومین مربی هستند!

 

پس از همکاری نیمه‌تمام با محمود فکری و سپس کناره‌گیری سید سیروس پورموسوی به دلیل عدم وجود شرایط لازم، حالا مدیران باشگاه نفت به دنبال جذب مهدی رحمتی هستند و مذاکراتی را با این سرمربی جوان داشته‌اند؛ رحمتی که در حال حاضر در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده و مدرک B را در اصفهان به دست آورده، هنوز پاسخ نهایی را به مدیران باشگاه نفت نداده است اما با این‌حال جدی‌ترین گزینه برای هدایت نفت MIS به شمار می‌رود.

 

نفتی‌ها در بازار نقل و انتقالات بهروز بارانی، حسن مرادی‌فر، محمد طیبی و مهرداد بشاگردی را به خدمت گرفته‌اند؛ بازیکنانی که سیروس پورموسوی معتقد بود براساس نظر مدیریت باشگاه جذب شده‌اند و وی فهرست دیگری را به مدیران ارائه کرده بوده است.

 

با این‌حال در فاصله یک ماه تا شروع فصل جدید لیگ برتر، باید منتظر ماند و دید سرنوشت نیمکت نفت مسجدسلیمان به کجا خواهد رسید؛ به نظر می‌رسد مهدی رحمتی تا ساعات آینده پاسخ نهایی خود را به مدیران باشگاه ارائه می‌کند و در صورت موافقت وی، رسماً رحمتی به عنوان سکاندار جدید نفتی‌ها معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها