کد خبر : 1780680 | 28 شهریور 1400 ساعت 12:13 | 42.2K بازدید | 26 دیدگاه

حمایت صمد مرفاوی از مظلومی

وقتی پرویز برای استقلال گل می‌زد کجا بودید؟

پیشکسوت استقلال به حمایت از پرویز مظلومی بعد از اتفاقات بازگشت این تیم از امارات پرداخت.

وقتی پرویز برای استقلال گل می‌زد کجا بودید؟

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی با انتقاد از اتفاقاتی که در فرودگاه و در زمان بازگشت کاروان استقلال و انتشار ویدئویی از پرویز مظلومی شکل گرفت پرداخت. مرفاوی که در ابتدای فصل گذشته به عنوان عضو کادرفنی محمود فکری در این تیم فعالیت داشت، در ادامه با جدایی فکری او نیز به کارش پایان داد.

 

مرفاوی درباره استعفای احمد مددی از مدیرعاملی استقلال بعد از هجمه‌‎هایی که شکل گرفت گفت:  به هر حال تصمیمی بوده که مدیریت باشگاه گرفته و شاید برای این کار خودشان دلیل و منطق داشته‌اند. ایشان مخالفانی در باشگاه استقلال داشت و آنطور که من از مصاحبه ایشان دیدم شرایط برای ادامه همکاری مناسب نبوده است.

 

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: این روزها شرایط استقلال بسیار ناراحت‌کننده است؛ هر روز یک خبر جدید در خصوص این تیم شنیده می‌شود. امیدوارم هواداران بیشتر از گذشته صبور باشند. لیگ ایران تمام شد و باید از نو برنامه‌ریزی کنیم. استقلال این روزها بیشتر از گذشته به آرامش نیاز دارد تا بتواند شرایط خوبی را در آینده دنبال کند.

 

1556158

 

مرفاوی درباره بی‌احترامی‌هایی که به مظلومی شده نیز این چنین واکنش نشان داد: چرا پیشکسوتان استقلال در مقابل این اقدام سکوت کرده‌اند؟ اگر امروز به مظلومی توهین شده است فردا هم به منِ نوعی توهین خواهد شد. زمانی که مظلومی برای استقلال گلزنی می‌کرد خیلی از همین افراد هنوز به دنیا نیامده بودند. باید تحت هر شرایطی احترام پیشکسوت و کسانی که روزی برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند حفظ شود. اگر انتقادی وجود دارد باید در احترام بازگو شود و هیچکس حق بی احترامی ندارد. 

 

مربی سابق استقلال درباره شرایط فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم نیز گفت: فرهاد بازیکن من بوده و امیدوارم در استقلال موفق شود. او این روزها درگیر حاشیه‌های زیادی شده و امیدوارم بتواند هرچه زودتر تمرکزش را به دست بیاورد.همان‌طور که گفتم هواداران باید امسال باید نسبت به فصول گذشته صبورتر باشند و بگذارند تیم روی غلطک بیفتد. من مطمئنم بازیکنان و کادر فنی این تیم دوست دارند امسال یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند.

 

مرفاوی در پایان درباره عملکرد بازیکنان جدید این تیم گفت: این بازیکنان با نظر سرمربی جذب شده‌اند و قطعا در طول فصل به کمک وی خواهند آمد. امسال یکی از معدود سال‌هایی است که فرهاد مجیدی خودش روی حضور بازیکنان جدید نظارت داشته است و قطعا این تیم امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها