کد خبر : 1780686 | 28 شهریور 1400 ساعت 12:22 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تیم فوتسال دختران پیکان پرستاره شد

تیم فوتسال زنان پیکان تهران در سکوتی خبری بازیکنان خود را برای فصل جدید نهایی کرده و اردوی پیش‌فصل را هم برگزار کرد.

اولین تیم فوتسال دختران پیکان پرستاره شد 

به گزارش "ورزش سه" پس از اعلام تیمداری باشگاه پیکان در لیگ برتر فوتسال زنان و امضای قرارداد با نیلوفر اردلان، تا این سرمربی جوان اما باتجربه فوتسال زنان سکاندار خودروسازان در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر باشد، فعالیت نقل و انتقالاتی پیکان به صورت چراغ خاموش برای جذب بازیکنان مدنظر اردلان آغاز شد.

 

حالا با گذشت دو هفته از انتخاب سرمربی، مدیران باشگاه پیکان با لیست درخواستی نیلوفر اردلان به توافق رسیدند و اولین اردوی خودروسازان نیز به میزبانی انزلی برگزار شد؛ در لیستی که سرمربی تیم فوتسال زنان پیکان به مدیران ارائه کرده بود، بازیکنان باتجربه و البته جوانی به چشم می‌آیند که حالا به عضویت پیکان در آمده‌اند.

 

بازیکنانی چون اعظم آخوندی که فصل گذشته در لیگ عراق بازی می‌کرد تا فاطمه اعتدادی که مهره کلیدی ترکیب مس رفسنجان بوده است و مثلث فرشته خسروی، فاطمه رحمتی و زیبا افروغ که فصل گذشته در پالایش نفت آبادان طعم شیرین قهرمانی چشیدند؛ در این بین جوانانی چون رقیه صومعه، مینا بیکی و دیانا نوروزی هم جزو نفراتی بودند که از سوی اردلان به باشگاه پیکان معرفی شدند.

 

1645414

 

جالب آن‌که از تمامی خریدهای تیم فوتسال زنان پیکان در یک قاب در شمال کشور توسط نیلوفر اردلان رونمایی شد؛ چرا که اردلان در استوری اینستاگرامی تصویری از خود در کنار شاگردانش منتشر کرد تا لیست نهایی پیکان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان مشخص شود.

 

براساس این تصویر، اعظم آخوندی، فاطمه اعتدادی، فرشته خسروی، سمانه کاشف‌محمدی، یاسمن پاکجو، عصمت داوودی، مهسا علی‌مدد، رقیه صومعه، مهدیه محمودی، مینا بیکی، دیانا نوروزی، فاطمه رحمتی، زیبا افروغ، فائزه کمالی در کنار سحر زمانی اولین تیم فوتسال زنان تاریخ باشگاه پیکان را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها