کد خبر : 1780701 | 28 شهریور 1400 ساعت 13:16 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

عزت اللهی، مهره نجات پتر سورنسن؟ (عکس)

تیم وایله بولدکلاب در دیداری حساس به مصاف ویبورگ خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی حساس در حالی برگزار می‌شود که وایله از 8 بازی ابتدایی این فصل تنها یک تساوی کسب کرده و در باقی دیدارها شکست خورده تا با اختلاف در قعر جدول لیگ دانمارک قرار بگیرد.

 

این در حالی است که آنها فصل گذشته را با قرارگیری در رتبه دهم به پایان رساندند و عملکرد قابل قبولی داشتند اما در فصل جاری هنوز به فرم ایده آل نرسیدند و همین موضوع سبب شد تا سرانجام مدیران وایله، پتر سورنسن را جایگزین سرمربی قبلی، کنستانتین گالچای رومانیایی کنند.

با این حال حضور سورنسن نیز فعلا تغییری در نتایج وایله ایجاد نکرده و آنها از زمان ورود او دو شکست در لیگ دانمارک را به ثبت رسانده‌اند و حالا در دیداری حساس به مصاف ویبورگ خواهند رفت. در بازی قبلی باتوجه به حضور عزت اللهی در تیم ملی، سرمربی این تیم تنها برای چند دقیقه به این بازیکن میدان داد اما حالا به نظر می‌رسد هافبک دفاعی تیم ملی ایران در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

 

1645430

 

عزت اللهی که فصل گذشته با عملکرد درخشان و ثبت 4 گل که یکی با شوت از راه دور به ثمر رسید، نقشی موثر در نتایج وایله ایفا کرد، حالا ماموریت درخشش برای سرمربی جدید را دارد تا وایله از سومین تغییر مربی در فصل جدید فرار کند. بازی امروز آنها مقابل تیم نهم جدول خواهد بود و بدون تردید پیروزی در این بازی می‌تواند ورق را به نفع این تیم سرخپوش برگرداند.

 

دیدگاه‌ها