کد خبر : 1780704 | 28 شهریور 1400 ساعت 13:25 | 24.9K بازدید | 4 دیدگاه

ماسک جوکر روی صورت گلزن لیگ عربستان (عکس)

مهاجم مراکشی الرائد عربستان در کامبک رویایی این تیم در دیدار برابر التعاون، با گذاشتن ماسک معروف جوکر روی صورتش، حسابی خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، این هفته از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، شاهد دیدارهای جذابی بود. در حالیکه تمام نگاه ها به الکلاسیکوی بزرگ این کشور و دیدار میان النصر و الاتحاد معطوف شده بود، اما تیم الرائد در ادامه روند خوبی که در پیش گرفته، یک کامبک رویایی برابر التعاون به ثبت رساند و با 10 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

 

در دیدار میان الرائد و التعاون که به دربی "بریدة" معروف است، الرائد مهمان نیمه نخست را با تک گل کریم البرکاوی به رختکن رفت. طوفان میزبان ظرف تنها 5 دقیقه، الرائد را درنوردید. التعاون در دقایق 52، 54 و 57 موفق شد سه بار دروازه میهمان خود را باز کرده و با نتیجه 3 بر یک پیش بیفتد.

اما این پایان کار نبود و این بار نوبت به الرائد رسید تا در عرض تنها 7 دقیقه با یک کامبک رویایی به بازی برگردد. رائد الغمادی و منصور البیشی در دقایق 64 و 68 بازی را به تساوی کشاندند و کریم البرکاوی در دقیقه 71 ضمن به ثمر رساندن گل دوم خودش، الرائد را پیش انداخت. در دقایق پایانی عبدالله گل پنجم میهمان را نیز به ثمر رساند تا الرائد بازی 3 بر یک باخته را با پیروزی شیرین 5 بر 3 عوض کند.

 

اما کریم البرکاوی مهاجم مراکشی الرائد چهره ویژه این دیدار بود. بازیکنی که برای سومین دیدار متوالی در امر گلزنی و گلسازی تیمش تأثیر مستقیم داشت، پس از باز کردن دروازه میزبان، در شادی جالب توجهی ماسکی از ژوکر شخصیت معروف فیلم سینمایی شوالیه تاریکی با بازی هیث لجر به صورت گذاشت.

 

1645435

 

1645436

 

1645437

 

1645438

 

البرکاوی در پایان این بازی درخصوص شادی ویژه اش گفت: در زمان حضور من در فوتبال مراکش و پوشیدن پیراهن تیم حسینه الغدیر، آنها به من لقب جوکر را داده بودند. من میان هواداران مراکشی با نام مستعار جوکر شناخته می شوم. من ماسک جوکر را به صورت گذاشتم تا هواداران سعودی نیز من را با این لقب بشناسند. جوکر ترکیبی از جنون، فریب و خروج از تاریکی است.

 

این بازیکن پیش از این و در زمان حضور در تیم سابق خود در مراکش نیز از این ماسک پس از گلزنی هایش استفاده کرد که البته با انتقاد هواداران حسینه الغدیر مواجه شد. آنها اعتقاد داشتند که جوکر نشان دهنده یک شخصیت شیطانی در فیلم شوالیه تاریکی است و کریم البرکاوی نباید از این ماسک استفاده کند.

دیدگاه‌ها