کد خبر : 1780708 | 28 شهریور 1400 ساعت 13:42 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: مندی در تمرینات هم سخت گل می‌خورد

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی از حضور ادواردو مندی درون دروازه این تیم ابراز رضایت کرد.

توخل: مندی در تمرینات هم سخت گل می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد ضعیف کپا آریزابالاگا بود که مدیران چلسی تصمیم به تقویت ترکیب خود گرفته و با ادواردو مندی به توافق رسیدند. در حالیکه هنوز یک سال هم از انتقال این دروازه بان به لندن سپری نشده، او عملکرد درخشانی در ترکیب چلسی ارائه داده است. حالا توماس توخل در مصاحبه ای مدعی شد هر تیمی برای کسب موفقیت به سنگربانی در حد ادواردو مندی درون دروازه نیاز دارد.

 

1645441

 

توماس توخل گفت: "من از در اختیار داشتن ادواردو مندی درون دروازه چلسی بسیار خوشحالم. او انسانی فوق العاده، بسیار آرام و واقعا متواضع بوده و شخصیت خیلی خوبی دارد. پیشرفت ادواردو مندی از روز اول انتقال به چلسسی و در این مدت فوق العاده بوده است. او با اعتماد به نفس زیادی درون دروازه قرار می گیرد و باز کردن دروازه مندی حتی در تمرینات نیز بسیار دشوار است.

 

البته نباید فراموش کرد مربیان دروازه بان های چلسی ما و سنگربان های دوم و سوم تیم نیز بسیار خوب ظاهر شده اند. زیرا فقط در یک تیم بزرگ است که بازیکنان یکدیگر را به سمت بهتر شدن سوق می دهند و اینگونه شماره یک می تواند درخشان ظاهر شده و بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. ادواردو مندی آرامش دارد، زیرا در محیط خود احساس امنیت می کند. هر تیم بزرگی در دنیا برای کسب موفقیت در به یک دروازه بان بزرگ نیاز دارد و حالا ما چنین گزینه ای را در اختیار داریم."

دیدگاه‌ها