کد خبر : 1780716 | 28 شهریور 1400 ساعت 14:17 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

تهران، شهر مورد علاقه تیم‌های لیگ برتر

تقریبا تمام تیم‌های لیگ برتر تا شروع فصل جدید حداقل یک مرحله آماده‌سازی خود را در تهران پشت سر می‌گذارند.

تهران، شهر مورد علاقه تیم‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فصل ۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی از حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود که تا به امروز علاوه بر چهار تیم تهرانی، ۶ تیم دیگر نیز تمرینات و اردوی آماده‌سازی خود را در پایتخت برپا کرده و در حال انجام دیدارهای تدارکاتی هستند تا شرایط بهتری پیدا کنند.

پرسپولیس، استقلال، پیکان و هوادار، چهار تیم تهرانی حاضر در لیگ بیست و یکم خواهند بود که تمرینات‌شان پیگیری شده یا در حال انجام است، اما جدا از این‌ها چند تیم شهرستانی نیز در پایتخت اردو زده‌اند.

 

گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و نساجی مازندران که سال گذشته تمرینات‌شان را در تهران انجام می‌دادند، همچنان در پایتخت مشغول انجام آماده‌سازی و پشت سر گذاشتن مسابقات تدارکاتی هستند تا به شرایط ایده‌آل سرمربیان خود برسند.

سپاهان، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن نیز از اصفهان و اهواز به تهران سفر کردند و یک مرحله از اردوی آماده‌سازی خود را در این شهر انجام دادند تا در کنار دیدارهای تدارکاتی، تمرینات‌شان را دنبال کنند.

علاوه بر این تیم‌ها، قرار است آلومینیوم اراک نیز اواخر هفته جاری به تهران بیاید و اردوی پیش‌فصل خود را در پایتخت برگزار کند و رسول خطیبی دو تا سه دیدار تدارکاتی هم برای تیمش در نظر گرفته تا شرایط خوبی در آستانه شروع لیگ پیدا کنند.

 

فجرسپاسی شیراز که اردوی پیش‌فصل خود را در کیش برپا خواهد کرد، پس از این اردو به تهران می‌آید و احتمالا یک مسابقه دوستانه با آلومینیوم خواهد داشت و همچنین گفته می‌شود صنعت نفت آبادان نیز ممکن است تهران را برای اردوی پیش‌فصل انتخاب کند.

 

نفت مسجدسلیمان و پدیده دو تیمی هستند که هنوز به‌صورت رسمی مشخص نیست برای انجام اردو به تهران بیایند، اما احتمالا حضورشان در پایتخت نیز وجود دارد، اما در بین ۱۶ تیم، بعید است تراکتوری‌ها هوای مناسب تبریز را رها کرده و اردوی آماده‌سازی خود را در تهران انجام بدهند.

دیدگاه‌ها