کد خبر : 1780735 | 28 شهریور 1400 ساعت 15:15 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: هندبالیست‌های ایران می‌توانند در جمع بهترین‌های آسیا باشند

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور به میزبانی اردن آغاز شده و تا ۳ مهر ادامه دارد. تیم ایران در گروه B این مسابقات با کویت، اردن، ژاپن، فلسطین و سوریه همگروه است. در دیگر گروه نیز تیم‌های کره جنوبی، سنگاپور، هنگ کنگ، قزاقستان و ازبکستان حضور دارند. در پایان این مسابقات ۵ سهمیه جهانی توزیع می‌شود.

یزدانی: هندبالیست‌های ایران می‌توانند در جمع بهترین‌های آسیا باشند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هندبال زنان ایران در سومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم فلسطین به میدان رفت. ملی‌پوشان ایرانی در یک بازی کاملا یکطرفه با نتیجه ۵۲ بر ۹ به دومین برتری خود در این رقابت‌ها رسیدند.

 

ملی‌پوشان ایرانی که پیش از این نیز مقابل تیم ملی کویت پیروز و مقابل تیم ملی ژاپن شکست خورده بودند باید امروز در چهارمین دیدار خود به مصاف میزبان مسابقات یعنی اردن بروند. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.


در همین رابطه با مهسا یزدانی یکی  از بازیکنان تاثیر گذار هندبال بانوان کشورمان که در این دوره از بازی ها غایب است صحبت کردیم.

 

1536977


یزدانی در مورد این مسابقات می گوید: سطح مسابقات با اینکه ۲ تیم بزرگ در این بازی ها حضور ندارند بالا است و خوشبختانه تیم کشورمان توانسته نتایج خوبی بگیرد و الیته امروز یک بازی حساس داریم که امیدوارم با برد اردن بتوانیم سهمیه جهانی را کسب کنیم و البته تا به اینجای کار هم جا دارد به مسئولین فدراسیون و  در راس آن جناب آقای پاکدل و همچنین تک نک دوستانم در تیم که بسیار  پر تلاش بودند و افتخار آمیز بازی کردند و کادر فنی زحمتکش تیم عزت رزمگر ،نشمین شافعیان و خدیجه قانع   تبریک بگویم به عقیده من آنها همگی موفق عمل کردند و از صمیم قلب خوشحال می شوم که امروز هم با برد مقابل اردن به سهمیه جهانی برسیم.


یزدانی در مورد انصرافش در این بازی ها و عدم حضورش در این مسابقات می گوید: بدون شک آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم کشورش بازی کند و من هم بدون شک تمام هدفم و آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی و موفقیت با تیم ملی هندبال است که سالها برای آن زحمت کشیدم من هنوز سنی ندارم جز بازیکنان نسبتا جوان محسوب میشوم ولی واقعیت امر این است که به خاطر شرایط کرونا فکر نمیکردیم تیم اعزام بشود و من کاری را شروع کردم که نمیتوانستم آن را نیمه کاره رها کنم و همچنین بخشی از مشکلات شخصی و کمک به پدر و مادرم و بودن در کنار آنها در این شرایط خاص کرونایی نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم و از بابت عدم حضورم نیز از کادر فنی و بازیکنان عذرخواهی کردم من به شخصه همیشه دوست داشتم که بتوانم برای تیم کشورم مفید واقع شوم و کمکی هرچند کوچک برای هندبال بانوان باشم اما واقعا این مدت درگیر مشکلات و کارهایی  شدم که نتوانستم در اردوها حضور پیدا کنم البته با تمام وجود در این مدت از تیم حمایت کردم و همیشه آرزوی موفقیت تیم ملی کشورم را دارم ما نباید فراموش کنیم که تیم ملی همیشه موضوعی است جذاب و پر افتخار و ما چه حضور داشته باشیم چه نداشته باشیم بدون شک باید از تیم ملی حمایت کنیم  و امیدوارم در فرصت های دیگر افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورم و و بتوانم در کنار دوستانم باشم.


یزدانی در پایان گفت: امیدوارم امروز بازی مقابل اردن را به پیروزی برسیم و بتوانیم کسب سهمیه جهانی کنیم. من اعتقاد دارم تک تک بازیکنان تیم و کادر فنی پتانسیل بالایی دارند و لیاقت موفقیت در این مسابقات را بدون شک دارند ما نباید فراموش کنیم بانوان همیشه در محدودیت ها پر تلاش بودند و امروز هم تیم بانوان هندبال کشورمان وکادر فنی این تیم نشان دادند که می توانند در جمع بهترین های آسیا حضور داشته باشند چرا که لیاقت موفقیت های بزرگ را دارند.

 

دیدگاه‌ها