کد خبر : 1780741 | 28 شهریور 1400 ساعت 16:16 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

رونمایی از نقی‌زاده مقابل ذوب‌آهن(عکس)

هافبک جدید آلومینیوم پس از انتقال به این تیم در دیدار برابر ذوب‌آهن به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی نخستین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل مقابل ذوب‌آهن را برگزار کرد که تعدادی از نفرات جدیدش را در ترکیب داشت و رسول خطیبی سعی کرد با استفاده از بازیکنان تازه‌وارد، آنها را محک بزند و شرایط آنها را مورد ارزیابی قرار بدهد که یکی از این بازیکنان، علیرضا نقی‌زاده بود.

 

نقی‌زاده که به‌عنوان نخستین بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی جابه‌جا شده و تراکتور را انتخاب کرده بود تا در لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی کند، پس از بسته ماندن پنجره سرخ‌پوشان تبریزی و پس از رضایت مدیران این باشگاه، قراردادش را فسخ کرد تا مجددا شاگرد خطیبی شود و با آلومینیوم قرارداد ببندد.

 

1645512

 

این هافبک تکنیکی که در فصل اخیر ۲۵ بازی برای مس رفسنجان انجام داد و عملکرد خوبی با زدن دو گل و دادن پاس گل برای این تیم داشت، در دیدار تدارکاتی آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن برای اراکی‌ها رونمایی شد که توانست در این مسابقه عملکرد خوبی داشته باشد.

 

در شرایطی که آلومینیومی‌ها فشار بدنی سنگینی بخاطر تمرینات بدنسازی پشت سر گذاشته و نتوانستند نمایش واقعی خود را برابر ذوب‌آهن داشته باشند، علیرضا نقی‌زاده که تمرینات خود را زودتر از موعد با تراکتور شروع کرده بود، در این بازی دوستانه با استفاده از تکنیک و سرعت بالای خود نفوذهای خطرناکی انجام داد و یک موقعیت گل هم ایجاد کرد که منجر به پنالتی شد.

 

1645513

 

آلومینیوم هنوز کارش در نقل و انتقالات تابستانی به پایان نرسیده و برخی از خریدهایش ازجمله محمود قائدرحمتی نیز به تمرینات اضافه نشده‌اند که سرمربی این تیم امیدوار است با اضافه شدن آنها و در اختیار داشتن تیم کامل، شرایط بهتری برای شروع لیگ پیدا کنند.

دیدگاه‌ها