کد خبر : 1780744 | 28 شهریور 1400 ساعت 16:24 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

بنگلادش با 5 گل در هم کوبیده شد؛

شروع پرگل حریف ایران در جام ملتهای آسیای زنان

در اولین مسابقه گروه G رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال زنان اردن موفق به شکست بنگلادش شد.

شروع پرگل حریف ایران در جام ملتهای آسیای زنان

به گزارش "ورزش سه" مصاف تیم‌های ملی زنان اردن و بنگلادش که ظهر امروز در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان پیگیری شد، از همان ابتدا با مالکیت اردنی‌ها بر توپ و میدان دنبال شد و این تیم که به تازگی قهرمان جام کشورهای عرب‌زبان شده، به خوبی توانست قدرت خود را بر حریف دیکته کند و اجازه خلق موقعیت به بنگلادشی‌ها را نداد.

 

نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که تیم ملی فوتبال زنان اردن با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی رسیده بود و اردنی‌ها با بردی مطمئن راهی رختکن شدند؛ با شروع نیمه دوم حملات اردنی‌ها ادامه یافت و آن‌ها موفق شدند 3 بار دیگر دروازه بنگلادش را باز کنند.

 

با این پیروزی پرگل و پنج گله، اردنی‌ها شروع مقتدرانه‌ای در این تورنمنت داشتند و گام اول در مسیر صعود به جام ملت‌های آسیا 2022 هند را با موفقیت برداشتند.

 

مریم ایراندوست سرمربی و سمیه شهبازی مربی تیم ملی فوتبال زنان ایران از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه بودند و عملکرد دو تیم را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

گفتنی است که 30 شهریورماه دومین مسابقه گروه G میان تیم‌های ملی زنان ایران و بنگلادش از ساعت 13:30 برگزار خواهد شد و شنبه 3 مهرماه در حساس‌ترین دیدار گروه، تیم‌های ملی زنان ایران و اردن از ساعت 13:30 به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدگاه‌ها