کد خبر : 1780746 | 28 شهریور 1400 ساعت 16:40 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

والری کارپین توضیح داد

علت دعوت نشدن هم تیمی سردار به تیم ملی روسیه

والری کارپین اعلام کرد که هرچند با زیوبا در اسپارتاک مسکو مشکل داشت ولی این دلیلی برای دعوت نشدن او به تیم ملی روسیه نبوده است.

علت دعوت نشدن هم تیمی سردار به تیم ملی روسیه

به گزارش "ورزش سه"، والری کارپین که مدتی است به عنوان سرمربی تیم ملی روسیه انتخاب شده، پیش از این و در سه مقطع هدایت اسپارتاک مسکو را برعهده داشت. در مدت زمانی که او مربی اسپارتاک بود، با آرتم زیوبا مهاجم 33 ساله کنونی زنیت مشکلاتی داشت. زیوبا بین 2006 تا 2015 برای اسپارتاک بازی می کرد و سپس راهی زنیت شد.

زیوبا که از سال 2011 عضو تیم ملی روسیه است و 55 بازی ملی نیز دارد، به بازی های اخیر روسیه در مقدماتی جام جهانی دعوت نشد و شاید کار دشواری برای بازگشت به تیم ملی داشته باشد اما کارپین تاکید کرد که مشکلات گذشته را فراموش کرده است. روسیه در فلیفا دی قبلی برابر کرواسی بدون گل مساوی کرد ولی توانست قبرس و مالت را مغلوب کند.

 

 

1645516

 

 

کارپین در مورد هم تیمی سردار آزمون گفت:« زیوبا در فرم خوبی نبود ولی الان شرایط بهتری دارد. او در فهرست بعدی تیم ملی خواهد بود. برای من مشکلات گذشته با زیوبا اهمیت ندارد و همه چیز را فراموش کرده ام. در مورد زیوبا تنها فرم بدنی او مهم است و اگر آماده باشد، دعوت خواهد شد.»

 

زیوبا در هفت بازی اخیر زنیت در لیگ گلی نزده ولی سه پاس گل داده است. روسیه هشت اکتبر میزبان اسلواکی خواهد بود.

 

 

1645527

 

دیدگاه‌ها