کد خبر : 1780747 | 28 شهریور 1400 ساعت 16:31 | 85.5K بازدید | 8 دیدگاه

ویدئوچکی که شادی ما را به تاخیر انداخت

مچ پوینت ایران برای قهرمانی جنجالی شد! (عکس)

تیم ملی والیبال ایران با برتری قاطعانه مقابل ژاپن قهرمان آسیا شد ولی جشن قهرمانی ایران به شکل خاصی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران که با چهره جدیدی راهی ژاپن برای مسابقات قهرمانی والیبال آسیا شده بود، پس از نتایج و بازی‌های خوب مقابل حریفان آسیایی، در فینال ژاپن را هم در سه ست متوالی شکست داد تا بار دیگر خود را به عنوان قدرت اول آسیا معرفی کند.

 

ایران بازی را عالی شروع کرد و از همان ابتدا دنبال پیروزی مقابل سامورایی‌ها در خانه آنها بود. بلندقامتان ایران در امتیازات پایانی این بازی فوق العاده عمل کردند و در ست نخست 27-25 پیروز شدند و ست دوم را نیز در امتیازات پایانی با زیرکی از حریف سرسخت خود گرفتند و 25-23 برنده شدند.

اما این بازی جذاب در ست سوم هیجان انگیزتر هم شد. ایران چند امتیاز جلو افتاده بود اما ژاپنی‌ها به خودشان آمدند و امتیازات را جبران کردند و پس از آن تا امتیاز پایانی دو تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند. این بازی به یک ماراتن تبدیل شده بود و هیچ یک از تیم‌ها قصد عقب کشیدن نداشتند.

 

1645520

 

1645521

 

1645524

 

1645519

 

1645523

 

اما نقطه عطف بازی برای ایران در امتیاز 31 بود. جایی که لحظاتی قبل داور دستش را به سمت زمین ژاپن به معنای امتیاز سی‌ام این تیم گرفته بود و تابلوی امتیازات نتیجه 30-30 را نشان می‌داد. در همین زمان نیمکت نشینان و مخصوصا بهروز عطایی با شور و حرارت خاصی با داور دوم صحبت کردند و درخواست بازبینی صحنه را داشتند.

 

عطایی به خوبی خطای تور بازیکن ژاپن را دیده بود و اعتقاد داشت ایران برنده فینال شده است. پس از چند دقیقه بازبینی صحنه داور رای خود را برگرداند و جشن شادی ایران پس از ویدئو چک شروع شد. این نخستین بار است که جشن قهرمانی یوزها این طور تحت تاثیر ویدئو چک قرار گرفته و برپایی جشن قهرمانی با تاخیری چند دقیقه‌ای همراه بوده است.

دیدگاه‌ها