کد خبر : 1780753 | 28 شهریور 1400 ساعت 17:19 | 33.3K بازدید | 7 دیدگاه

شایعه در ایران پس از نقل قول عجیب گوچی؛

قوچان نژاد از فوتبال خداحافظی کرد؟

رضا قوچان نژاد می‌گوید از فوتبال دور نشده اما ترجیح می‌دهد که به دیگر کارهای زندگی برسد و استراحت کند.

قوچان نژاد از فوتبال خداحافظی کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان‌نژاد با پشت سر گذاشتن 2 فصل سخت در زووله بازیکن آزاد شده ولی در انتقالات تابستانی نتوانست برای خود تیمی پیدا کند و این روزها به دور از هیاهوی فوتبال به سر می برد.

 

ستاره سابق تیم ملی ایران شب گذشته میهمان برنامه "Life After Football" بود و در مورد زندگی کنونی خود و اهدافش در مورد ادامه فوتبال صحبت کرد.

قوچان نژاد در مورد وضعیت کنونی خود گفت:« این یک نوع سال استراحت برایم محسوب می شود و باید بگویم که خیلی هم بد نمی گذرد. فوتبال را به طور کامل فراموش نکرده ام ولی سعی دارم فعلا ذهنم را به کارهایی که می توان در کنار فوتبال انجام داد، معطوف کنم.»

 

1645533

 

با این صحبت‌های قوچان نژاد شایعه خداحافظی او از فوتبال قوت کرده و این در حالی است که فارغ از فوتبال اروپا، او در لیگ برتر ایران مشتریان بسیار زیادی داشت و او همیشه در صدر لیست شایعات نقل و انتقالاتی قرار می‌گرفت و حتی اگر برای این پنجره نیز اعلام آمادگی می‌کرد، بعید است که تیمی نسبت به جذب او عدم تمایل نشان می‌داد.

 

البته شاید گوچی قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی دوباره فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد و در قاره سبز بماند.

وبسایت voetbalzone در توصیف گوچی نوشته است: «قوچان نژاد متولد ایران و بزرگ شده هلند است و فوتبال حرفه ای را سال 2005 از هیرنفین شروع کرد. او برای ایگلز و کامبور بلژیک نیز سابقه بازی دارد و پس از بازی در سنت ترویدن و استاندارد لیژ به چارلتون اتلتیک در فوتبال انگلیس ملحق شد.»

 

در ادامه این گزارش آمده است: «قوچان نژاد سپس بازی در فوتبال کویت و قطر را نیز تجربه کرد. او فصل 17-2016 در بازگشت به هیرنفین روزهای خوبی را داشت و توانست 20 گل به ثمر برساند. ستاره ایرانی سپس برای آپوئل قبرس و اف سی سیدنی نیز بازی کرد و سپس در زوله به کار خود موقتا پایان داد. گوچی در 320 بازی رسمی، 106 گل زده و 30 پاس گل داده است. او 43 بازی ملی دارد و 17 گل نیز به ثمر رسانده است.»

قوچان نژاد همچنین در 44 بازی ملی 17 گل به ثمر رساند و موفق شد در جریان صعود به جام جهانی برزیل، دروازه کره جنوبی، قطر و لبنان را باز کند. وی همچنین در جام جهانی با پیراهن تیم ملی ایران به بوسنی گلزنی کرد.

دیدگاه‌ها