کد خبر : 1780760 | 28 شهریور 1400 ساعت 17:48 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

من اصلا 140 هزار دلار طلبکار نبودم؛

کوزین:می‌خواستم بخشی از طلبم را ببخشم ولی ...

مربی سابق شهر خودرو به حواشی شکل گرفته درباره میزان طلب او از باشگاه مشهدی واکنش نشان داد.

کوزین:می‌خواستم بخشی از طلبم را ببخشم ولی ...

به گزارش "ورزش سه" در ادامه مشاجرات کلامی میان مدیرعامل شهر خودرو و هیات فوتبال خراسان رضوی، معمایی اعلام بی‌اطلاعی از پرونده کوزین کرد و آن را مربوط به دورانی دانست که تیم در اختیار مدیریت استانی بوده و از طرف دیگر، حیدری اعلام کرد که هیات فوتبال وظیفه خود را انجام داده و با پیگیری‌های خود توانسته از 140 هزار دلار طلب این مربی ایتالیایی را به 75 هزار دلار تقلیل دهد.

 

برای بررسی صحت و سقم این مسئله با استفان کوزین تماس داشتیم و وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من واقعا متعجبم؛ مسئله طلب 140 هزار دلاری من از باشگاه شهر خودرو دروغ محض است، اصلا چنین میزان طلبی وجود ندارد و مبلغ درخواستی من از باشگاه شهر خودرو 75 هزار دلار بود که این مسئله از سوی فیفا به باشگاه به انضمام 7500 فرانک سوئیس جریمه، ابلاغ شده است.

 

کوزین با تکرار این مسئله که او به دنبال تعامل با باشگاه مشهدی بوده، گفت: زمانی که نام تیم پدیده بود، به واسطه پادرمیانی‌هایی که مجتبی سرآسیایی انجام داد، وکیل من مذاکراتی با آقایان وطن‌خواه و ستایش‌مند داشت و حتی من راضی به آن شده بودم که با دریافت نیمی از مطالباتم (حدود 40 هزار دلار) آن‌هم در دو مرحله، مابقی طلب خودم را ببخشم و در این پرونده به سود باشگاه مشهدی رضایت بدهم و شکایتم را پس بگیرم.

 

مربی ایتالیایی شهر خودرو در لیگ نوزدهم ادامه داد: اما واقعیت مدیران وقت هیچ همراهی با من نکردند؛ آن‌ها گفتند ما یک وکیل خبره خواهیم گرفت و تو را در این پرونده شکست می‌دهیم و با توجه به اسناد و مدارک پولی در این زمینه پرداخت نمی‌کنیم، اما فکر می‌کنم حدود 200 میلیون خرج وکیل شد و در نهایت رأی فیفا هم به سود من صادر شد. واقعا نمی‌دانم این وارونه‌گویی‌ها برای چه بوده و از شرایط اطلاعی ندارم.

 

گفتنی است که 20 روز تا پایان مهلت فیفا به باشگاه شهر خودرو زمان باقی مانده است و در این مدت باید 75 هزار دلار طلب کوزین بعلاوه 7500 فرانک سوئیس جریمه از سوی باشگاه مشهدی پرداخت شود و در غیر این‌صورت، جریمه‌هایی چون بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر در انتظار شهر خودرو خواهد بود.

دیدگاه‌ها