کد خبر : 1780779 | 28 شهریور 1400 ساعت 19:13 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره آرژانتینی بالاخره با یوونتوس تمدید می‌کند؟

گفته می‌شود که پائولو دیبالا در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس قرار گرفته است.

ستاره آرژانتینی بالاخره با یوونتوس تمدید می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد پائولو دیبالا با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و طی ماه‌های گذشته بیانکونری و مدیر برنامه های این ستاره آرژانتینی یعنی خورخه آنتون با یکدیگر جلسات زیادی را به منظور تمدید قرارداد برگزار کرده‌اند.

 

آنتون در پایان ماه جولای وارد ایتالیا شد و بر اساس ادعای توتو اسپورت، مدیر برنامه دیبالا قصد دارد هفته آینده با آرژانتین بازگردد. با این حال به نظر می‌رسد که او قصد دارد پیش از ترک ایتالیا کارهای تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس را نهایی کند.

 

 

1633255

 

 

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که پائولو دیبالا اخیراً تایید کرد که می‌خواهد به کار خود در یوونتوس ادامه دهد و همچنین نایب‌رئیس بانوی پیر یعنی پاول ندود نیز رسماً اعلام کرد که ستاره آرژانتینی در پروژه جدید این باشگاه نقش کلیدی دارد.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده باشگاه یوونتوس به  دیابالا پیشنهاد دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورویی ارائه داده، در حالیکه این بازیکن می‌خواهد هم سطح پردرآمدترین بازیکن یووه یعنی ماتیاس دی لیخت، 10 یک میلیون یورو در سال دریافت کند. با این حال بر اساس گزارش توتو اسپورت احتمالاً طی روزهای آینده اختلافات به طور کامل برطرف خواهد شد و تمدید قرارداد دیبالا رسمی می‌شود.

دیدگاه‌ها