کد خبر : 1780795 | 28 شهریور 1400 ساعت 20:25 | 27.5K بازدید | 7 دیدگاه

مورد جالب پنالتی‌زن وستهام؛ رکورد ۵ ساله شکست

مارک نوبل، ستاره وستهام، برای اولین بار از سال 2016 پنالتی خود در لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه" در یکی از جذاب ترین بازی های این هفته فوتبال انگلیس دو تیم وستهام و منچستر یونایتد به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی پر حادثه با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ و صعود آنها با رتبه دوم جدول به پایان رسید.

 

در ابتدا این وستهام بود که از منچستریونایتد پیش افتاد اما کریستیانو رونالدو بلافاصله کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم تعویض طلایی سولسشر یعنی جسی لینگارد با یک ضربه فوق‌العاده دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا یونایتد پیش بیفتد.

 

در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، برخورد توپ به دست لوک شاو درون محوطه جریمه منچستریونایتد باعث شد که داور بعد از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان دهد. اما جالب اینکه در این لحظه دیوید مویس، سرمربی وستهام، دست به یک اقدام جالب توجه و غیر معمول زد و مارک نوبل را به زمین مسابقه فرستاد تا پشت ضربه پنالتی بایستاد. اما این بازیکن نتوانست این فرصت طلایی را تبدیل به گل کند تا تعویض عجیب مویس جواب نداده باشد.

 

 

1645601

 

1645600

 

 

اما یک نکته جالب در مورد مارک نوبل وجود دارد. او از سال 2016 پشت 10 ضربه پنالتی در لیگ برتر انگلیس ایستاده بود که همه آنها را تبدیل به گل کرده بود. در واقع نوبل بعد از حدود پنج سال نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا روز کابوس واری برای او و وستهام رقم بخورد.

دیدگاه‌ها