کد خبر : 1780796 | 28 شهریور 1400 ساعت 20:30 | 33.9K بازدید | 7 دیدگاه

مربی رقیب دیرینه، روی نیمکت دشمن

سرمربی النصر از کار برکنار شد

با اعلام رسمی باشگاه النصر عربستان، قرارداد مانو منزس سرمربی برزیلی این تیم فسخ شد و کوزمین اولاریو سرمربی پرافتخار و سابق الهلال، هدایت این تیم را برعهده می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه النصر رقابت های لیگ حرفه ای عربستان را با قدرت آغاز کرد، اما این تیم در ادامه دچار افت شد. شکست برابر الفیصلی و پیروزی کم رنگ مقابل تراکتور، آینده مانو منزس سرمربی برزیلی را در خطر قرار داد تا اینکه شکست خانگی و سنگین 3 بر یک برابر الاتحاد باعث شد تا او از کار برکنار شود.

 

باشگاه النصر عصر امروز به صورت رسمی و با انتشار بیانیه ای کوتاه از پایان همکاری با این مربی خبر داد. النصری ها در بیانیه خود اعلام کرده اند که این باشگاه تصمیم گرفته است به قرارداد خود با مانو منزس پایان دهد و برای او آرزوی موفقیت می کند.

 

 

 

1645603

 

 

قرار است مربی کروات تیم جوانان النصر به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده بگیرد تا مربی جانشین منزس انتخاب شود. شبکه ابوظبی مدعی شد که مسئولان النصر با کوزمین اولاریو رومانیایی به توافق رسیده اند. این مربی 52 ساله سابقه هدایت رقیب دیرینه النصر یعنی الهلال را در کارنامه دارد.

 

اولاریو که به خوبی با فضای فوتبال عربستان آشناست، سابقه هدایت تیم ملی عربستان را نیز در کارنامه دارد. او در امارات مربیگری تیم های العین، شباب الاهلی و همچنین السد قطر را برعهده داشته است. جیانگسو سونینگ چین آخرین تیمی است که اولاریو هدایت آن را برعهده داشت و با این تیم تنها قهرمانی تاریخ سونینگ را در فصل گذشته به دست آورد.

 

اولاریو به همراه الهلال و در فصل 2007-2008 قهرمان لیگ و همچنین قهرمان جام حذفی عربستان شد. او فصل بعدش نیز در جام حذفی به قهرمانی رسید و حالا این مربی که نزد طرفداران الهلال از محبوبیت بالایی برخوردار بود، روی نیمکت تیم رقیب دیرینه و دشمن آبی های ریاض می نشیند.

 

 

 

1645602

 

 

این مربی پرافتخار، دو قهرمانی لیگ امارات با العین، دو قهرمانی لیگ امارات با شباب الاهلی، یک قهرمانی لیگ، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرکاپ رومانی با استوا بخارست و یک قهرمانی جام حذفی قطر با السد را در کارنامه دارد و با رزومه ای فوق العاده قرار است هدایت النصر را برعهده بگیرد.

 

النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در استادیوم خانگی خود باید به مصاف الوحده امارات برود و شاگردان گل محمدی نیز با الهلال روبرو می شوند. در صورتی که هم النصر و هم پرسپولیس در دیدارهای خود در این مرحله به پیروزی دست یابند، برای دومین سال پیاپی نمایندگان ایران و عربستان در نیمه نهایی تکراری غرب آسیا با یکدیگر روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها