کد خبر : 1780803 | 28 شهریور 1400 ساعت 21:01 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس- میلان و احتمال غیبت دو ستاره مهم

مایک مایگنان، دروازه بان میلان و فدریکو کیه زا، ستاره خلاق یوونتوس در خطر از دست دادن مسابقه امشب قرار دارند.

یوونتوس- میلان و احتمال غیبت دو ستاره مهم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در شرایطی که در لیگ ایتالیا نتایج خوبی گرفته، امشب در دیداری حساس در تورین مهمان یوونتوس خواهد بود و اوضاع استفانو پیولی برای چینش ترکیب تیم چندان مساعد نیست. کاروان روسونری بدون شش بازیکن شامل زلاتان ابراهیموویچ، اولیویه ژیرو، راده کرونیچ، تیموو باکایوکو، داویده کالابریا و جونیور مسیاس راهی این سفر شده است.

 

اما اسکای اسپورتس مدعی شد ممکن است مایک مایگنان، دروازه بان فرانسوی میلان نیز در این دیدار غایب باشد. مایگنان که در ابتدای این فصل به میلان ملحق شده و در این مدت نیز عملکرد درخشانی از خود ارائه داده، حالا دچار مصدومیت مچ دست چپ شده و شاید نتواند روسونری را در این مسابقه حساس یاری کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، سیپریان تاتاروسانو در ترکیب اصلی میلان قرار خواهد گرفت.

 

1645578

 

اما در سوی دیگر نیز هنوز حضور فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس و امید اول مکس آلگری برای گلزنی در هاله ای از ابهام قرار دارد. فدریکو کیه زا که فصل قبل نمایش درخشانی برابر میلان داشته و موفق به باز کردن دروازه این تیم نیز شد، هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده و ممکن است سرمربی ایتالیایی یوونتوس امشب نیز در مورد او ریسک نکند.

 

کیه زا دو بازی قبلی بیانکونری برای ناپولی در لیگ ایتالیا و مالمو در لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. یوونتوس همین حالا نیز بعد از کسب تنها یک امتیاز از سه بازی فاصله قابل توجهی با صدر جدول داشته و دیگر نمی تواند در دیدار امشب هم امتیاز از دست بدهد.

دیدگاه‌ها