کد خبر : 1780804 | 28 شهریور 1400 ساعت 21:22 | 35.4K بازدید | 6 دیدگاه

راه حل بارسلونا برای حفاظت از ستاره مغضوب

ممکن است سرخی روبرتو در دیدار فردا شب بارسلونا مقابل گرانادا در استادیوم نوکمپ، نیمکت نشین باشد.

راه حل بارسلونا برای حفاظت از ستاره مغضوب

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اردوی بارسلونا چندان مساعد نیست و نتیجه گرفتن در دیدار فردا شب مقابل گرانادا برای این تیم تبدیل به امری حیاتی شده است. بارسا سه شنبه شب و با ارائه نمایشی ضعیف در استادیوم نوکمپ به سه گل مغلوب بایرن مونیخ شد. اما هواداران هنگام پا به توپ شدن سرخی روبرتو و البته تعویض او، این بازیکن را هو کردند که به نظر این اتفاق به شدت باعث ناراحتی مدافع اسپانیایی شده و حتی سرخی روبرتو بعد از بازی در رختکن از شدت ناراحتی گریه کرده است.

 

1644254

 

اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد ممکن است رونالد کومان برای محافظت از سرخی روبرتو و کاهش فشار از دوش این بازیکن، فردا شب نام او را در ترکیب ثابت بارسلونا در مقابل گرانادا قرار ندهد. کاتالان ها دوباره در خانه به میدان می روند و هرگونه اشتباه احتمالی از سوی سرخی روبرتو ممکن است اعتراض مجدد هواداران را به همراه داشته باشد. قرارداد فعلی سرخی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل به پایان می رسد، اما مذاکرات برای تمدید دو ساله در جریان بوده و به نظر این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

 

این در حالیست که سرخی روبرتو از زمان اولین بازی خود در سال 2010 تا به امروز 308 بازی برای بارسلونا انجام داده و از بازیکنان باتجربه رختکن محسوب می شود. بی تردید مهم ترین لحظه دوران ورزشی او اما باز کردن دروازه پاری سن ژرمن در سال 2016 و در اوقات اضافی بود.

دیدگاه‌ها