کد خبر : 1780824 | 28 شهریور 1400 ساعت 22:34 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست‌ناپذیری یاران حسینی به ۴ نرسید

کایسری اسپور با بازی تعویضی مدافع ایرانی خود مقابل هاتای اسپور شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که پس از سه مسابقه غیبت دوباره سید مجید حسینی را در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم آنتاکیا آتاتورک مقابل تیم رده نُهمی هاتای اسپور قرار گرفت.

 

کایسری اسپور بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۴ به گل رسید و نیمه اول را هم با همین تک‌گل و برتری مقابل هاتای اسپور پشت سر گذاشت.

 

 

1645649

 

 

 

در نیمه دوم هاتای اسپور عملکرد بهتری ارائه داد و توانست دو بار دروازه یاران حسینی را باز کند و در این مسابقه خانگی به پیروزی ۲ بر یک دست یابد تا کایسری اسپور دست خالی از زمین بیرون برود.

 

تیم فوتبال کایسری اسپور که پس از شکست در نخستین مسابقه فصل در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه یک مساوی و دو پیروزی داشتند، امشب نتوانستند به روند خوب خود ادامه دهند و ۲ بر یک نتیجه را مقابل هاتای اسپور واگذار کردند تا ۷ امتیازی و در رتبه دهم جدول بمانند.

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور پس از اینکه در نخستین بازی فصل به میدان رفت و سه دیدار بعدی را به دلیل مصدومیت از دست داد، امشب از دقیقه ۶۶ به ترکیب تیمش مقابل هاتای اسپور اضافه شد که نتوانست مانع از این باخت شود.

دیدگاه‌ها