کد خبر : 1780827 | 28 شهریور 1400 ساعت 22:47 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

اسپریتو: فقط نیمه اول برابر چلسی خوب بودیم

نونو اسپریتو، سرمربی تاتنهام از عملکرد تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل چلسی راضی نیست.

اسپریتو: فقط نیمه اول برابر چلسی خوب بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در هفته های ابتدایی عملکرد فوق العاده ای داشت، در دو هفته اخیر برابر کریستال پالاس و چلسی با نتایج سنگین و سه گل شکست خورده است. نونو اسپریتو، سرمربی جدید و پرتغالی تاتنهام در پایان این دیدار مدعی شد باز شدن دروازه هوگو لوریس در صحنه گل اول شرایط را برای این تیم دشوار ساخته و در ادامه نمایش تاتنهام اصلا خوب نبوده است.

 

نونو اسپریتو گفت: شکلی که گل اول وارد دروازه ما شد و دریافت گل از روی ضربه ایستگاهی ناامید کننده بود. در شرایط بازگشت به بازی واقعا سخت شده بود. البته چلسی نیز تیم خوبی است و حریف در مالکیت توپ شرایط را برای ما دشوار کرد. خودمان هم می دانیم که باید در موارد زیادی پیشرفت کنیم.

 

1632661

 

بسیاری از اشتباهات از نحوه باز شدن دروازه ما شروع شد و آن اتفاق ناامید کننده بود. در نیمه اول بسیار خوبی ارائه دادیم، با قدرت توانستیم با حریف رقابت کنیم و با سبک بازی خوب خود به شدت حریف را پرس کردیم. تنها یک نکته مثبت در عملکرد تاتنهام در دیدار امروز وجود داشت و آنهم نمایش تیم در نیمه اول بود.

 

در کل این دیدار دو بخش کاملا متفاوت داشت و باید اعتراف کنم هواداران تاتنهام آنهم در استادیوم خانگی ما شایسته ارائه عملکرد بهتری از سوی بازیکنان هستند.  باید تلاش کنیم تیم خود را بر اساس آنچه در نیمه اول مقابل چلسی ارائه دادیم در هفته های آتی نشان دهیم."

دیدگاه‌ها