کد خبر : 1780855 | 29 شهریور 1400 ساعت 00:50 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدل: با مثبت شدن چند تست 24 ساعت پراسترس را گذراندیم

نارضایتی رئیس فدراسیون هندبال از میزبانی اردن

رئیس فدراسیون هندبال با ابراز خرسندی از برتری تیم ملی هندبال بانوان کشورمان مقابل اردن تأکید کرد، میزبانی اردنی‌ها در مسابقات هندبال بانوان قهرمانی آسیا افتضاح بوده است.

نارضایتی رئیس فدراسیون هندبال از میزبانی اردن
به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم ، درباره پیروزی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برابر اردن در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا اظهار داشت: گام اصلی برای جهانی شدن برداشته شد و توانستیم اردن را به‌عنوان میزبان مسابقات شکست بدهیم. ما شرایط سختی داشتیم‌. شنبه شب تست کرونای خدیجه قانع و عزت الله رزمگر (مدیر فنی تیم) مثبت شد و بعد از آن مجدداً از تیم تست گرفتند و گفتند تست قبلی قابل پذیرش نیست و جواب را تا یک ساعت قبل از مسابقه نگفتند و بعد از آن گفتند تست کرونای نشمین شافعیان (مشاور فنی تیم) و صونا بیداد هم مثبت شده است!
 

وی در ادامه افزود: ما برابر اردن بدون کادر فنی وارد مسابقه شدیم و خلع سلاح شدیم. انصافاً 24 ساعت پراسترس بر ما گذشت و بازیکنان خیلی اذیت شدند. این موضوع به تیم ما لطمه زد، ولی خدا را شکر علی رغم  اینکه اردن میزبان بود و تماشاگر در سالن حضور داشت و این تیم را تشویق می‌کردند، بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

 

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: یک بازی حساس و چهار امتیازی را برابر اردن داشتیم. اردن تا قبل از این بازی تیم دوم گروه بود و ما الان جای این تیم را گرفتیم‌  و اگر مشکلی پیش نیاید در بازی مقابل سوریه صعود به‌عنوان تیم دوم دور از دسترس نیست.

 

پاکدل در ادامه یادآور شد: میزبانی اردن بسیار افتضاح بود. ما در این مدت حتی مجبور شدیم سفارت ایران را هم وارد کار کنیم. اردنی‌ها هر طور می‌شد کارشکنی می‌کردند.

 

وی در مورد شرایط صعود ایران به مرحله نیمه نهایی در صورت شکست برابر سوریه گفت: اگر به سوریه ببازیم چون اردن، سوریه را برده، تفاضل گل بین ایران و سوریه و اردن ملاک خواهد بود. ما نباید به اما و اگر فکر کنیم و باید مقتدرانه صعود کنیم.

 

پاکدل در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است طی روزهای بعد میزان تست‌های مثبت ایران افزایش پیدا کند، گفت: خدا نکند این اتفاق بیفتد. دیروز از ما تست گرفتند و‌ نمی‌دانم شرایط و برنامه آنها برای تست مجدد چگونه است، ولی قائدتاً این تست تا 72 ساعت اعتبار دارد.

 

دیدگاه‌ها