کد خبر : 1780862 | 29 شهریور 1400 ساعت 01:13 | 23.5K بازدید | 3 دیدگاه

پی‌اس‌جی 2-1 لیون: پیروزی با یک آرژانتینی غیر از مسی

پاری سن ژرمن در دیداری خانگی موفق شد شکست 1-0 مقابل لیون را به پیروزی 2-1 تبدیل کرد.

پی‌اس‌جی 2-1 لیون: پیروزی با یک آرژانتینی غیر از مسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این دیدار ابتدا با گل پاکتا از حریف عقب افتادند اما نیمار از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید و مائورو ایکاردی در ثانیه های پایانی بازی گل برتری را برای پاریسی‌ها به ثمر رساند.

در نیمه اول بازی دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و بهترین موقعیت بازی را لیونل مسی ایجاد کرد که می توانست با یک ضربه آزاد تماشایی، دروازه لیون را باز کند اما ضربه او به محل تلاقی تیرهای عمودی و افقی برخورد کرد.

نیمه دوم را لیون بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 بود که روی ارسال خوب توکو اکامبی از سمت چپ، پاکتا با ضربه ای دقیق، توپ را از زاویه ای نه چندان مساعد، وارد دروازه جی‌جی دوناروما کرد.

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه 66، پی اس جی به گل تساوی رسید. خطای مدافع لیون روی نیمار باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود نیمار پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، کار را تمام کرد.

 

1645730

 

پاریسی ها در ادامه تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، ایکاردی موفق به گلزنی شد. روی حرکت خوب امباپه و ارسال او به دهانه دروازه بود که ایکاردی با ضربه سر کار را تمام کرد و پیروزی پی اس جی را رقم زد.

 

1645729

دیدگاه‌ها