کد خبر : 1780869 | 29 شهریور 1400 ساعت 02:05 | 33.1K بازدید | 3 دیدگاه

تعویضی ها عالی بودند

آنچلوتی: خوش‌شانسم که وینیسیوس و کریم را دارم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال، پس از پیروزی تیمش برابر والنسیا، به تمجید از 2 مهاجم ارزشمند خود پرداخت.

آنچلوتی: خوش‌شانسم که وینیسیوس و کریم را دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال در دیداری که از میزبانش والنسیا تا دقیقه 86 عقب افتاده بود، توانست با دو گل کریم بنزما و وینیسیوس پیروز شود. 4 تعویض 20 دقیقه پایانی کارلو آنچلوتی بدون شک در این تغییر نتیجه بزرگ، نقش انکارنشدنی داشت. رئال با این پیروزی به صدر جدول بازگشت.

 

 

1645735

 

 

سرمربی ایتالیایی رئال در پایان بازی گفت:« نیمه اول خوب نبودیم. عقب بازی می کردیم و همواره در زمین خودمان بودیم و این اصلا خوب نبود. به بازیکنان والنسیا فشار وارد نمی کردیم و خوب هم دفاع نمی کردیم ولی روی صحنه گل، همه چیز روی اشتباه فردی ما رقم خورد و در زمانی عقب افتادیم که انتظارش را نداشتیم.

پرس والنسیا خیلی شدید بود و هافبک های ما را بسیار خسته کرده بودند. تعویض هایم برای تزریق نیروی تازه نفس به تیم بود و اینکه میانه زمین را پس بگیریم. در نهایت توانستیم بازی را تحت کنترل بگیریم و پیروز شویم. معتقدم هنوز باید روی کارهای دفاعی بیشتر دقت کنیم.»

 

تعویضی ها:« عالی بودند و ورق را برگرداندند. خیلی خیلی از آنها رضایت دارم.»

 

 

1645733

 

 

بازی فیزیکی والنسیا:« ما یک بازی سخت در زمین اینتر داشتیم و والنسیا از ما سرحال تر بود. خوشبختانه در دقایق پایانی توانستیم نتیجه را برگردانیم.»

 

بنزما و وینسیوس:« خوش شانسیم که این تیپ مهاجم برجسته و با کیفیت را در اختیار داریم. هازارد هم خوب بود واز او نیز خیلی راضی هستم.»

 

مصدومیت کارواخال:« مصدومیتش عضلانی است و باید ببینیم در روزهای اتی پزشکان چه خواهند گفت.»

 

دیدگاه‌ها