کد خبر : 1780874 | 29 شهریور 1400 ساعت 08:55 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلستانی: برای تکرار قهرمانی سختی‌های زیادی کشیدیم

ملی پوش والیبال نشسته گفت: برای تکرار عنوان قهرمانی در بازیهای پارالمپیک توکیو سختی های زیادی را تحمل کردیم و رفاقت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان سبب شد تا این موفقیت حاصل شود.

گلستانی: برای تکرار قهرمانی سختی‌های زیادی کشیدیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین گلستانی اظهار کرد: اگر امروز برای هفتمین بار توانستیم در بازیهای پارالمپیک توکیو عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم فقط به خاطر رفاقت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان بود که سبب شد بازیکنان سختی های زیادی از نظر دوری از خانواده و فشارهای روحی و روانی ناشی از حضور در اردوهای طولانی مدت را تحمل کنند تا به این موفقیت دست پیدا کنند.

 

وی افزود: در این دوره از بازیها هجمه های زیادی روی کادر فنی از نظر ارنج تیم یا بالا بودن میانگین سن بازیکنان وارد بود که با تمام این فشارها هادی رضایی و صائبی مربی تیم ملی سعی می کردند از نظر فنی، بدنسازی و حتی روانشناسی بازیکنان را به شکل مطلوبی آماده نگه دارند تا مشکلی برای حضور در پارالمپیک نداشته باشند.

 

گلستانی خاطرنشان کرد: هادی رضایی با تجربه بیش از ۳۵ سال کار مربیگری از نظر فنی و مدیریت تیم ثابت کرده که در والیبال نشسته حرف اول را می زند و نبود وی لطمه بزرگی برای این تیم خواهد بود، امیدوارم‌ در تصمیم خود تجدیدنظر کند تا این رفاقت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان از بین نرود.

 

وی ادامه داد: در این دوره از بازیهای پارالمپیک اتفاقات تلخی برای بازیکنان و کادر فنی رخ داد که شاید اگر این همدلی و انسجام بین بازیکنان و کادر فنی وجود نداشت، تکرار قهرمانی کار سختی بود،  اما با تمام مشکلات منسجم تر از قبل کار کردیم تا والیبال نشسته قهرمان شود.

گلستانی در پایان گفت: امیدوارم این ترکیب والیبال نشسته تا بازیهای پاراآسیایی چین حفظ شود تا دوباره قهرمانی خود را این بار در چین جشن بگیریم.پ

دیدگاه‌ها