کد خبر : 1780878 | 29 شهریور 1400 ساعت 09:31 | 12.1K بازدید | 11 دیدگاه

آلگری: من مقصر تساوی برابر میلان هستم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، مسئولیت تساوی برابر میلان پس از تعویض‌های اشتباهش را پذیرفت.

آلگری: من مقصر تساوی برابر میلان هستم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان میلان بود. آنها در نیمه اول کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند و توانستند روی ضدحمله و درخشش آلوارو موراتا به گل برسند. اما میلانی‌ها نیز با وجود مصدومان فراوان دست از تلاش نکشیده و با گل آنته ربیچ بازی را به تساوی کشاندند. آنها حتی شانس پیروزی در لحظات پایانی را داشتند اما درخشش شزنی مانع از این اتفاق شد.

آلگری پس از بازی به دی ای زد ان گفت:« علیرغم نیمه اول خوبی که داشتیم و توانستیم شانس‌هایی خلق کنیم و تنها یک فرصت به میلان بدهیم، در پایان بازی در آستانه واگذار کردن دیداری بودیم که کاملا تحت کنترل بود. متاسفانه تمرکز و عزم جزمی که داشتیم را از دست دادیم. به کرنری که روی آن گل خوردیم نگاه کنید و می‌بینید که با اعتماد به نفس بیش از حد این اتفاق رخ داد. مشخصا ما باید پیشرفت بسیاری را داشته باشیم تا بازی که تحت کنترلمان بوده را از دست ندهیم.»

 

1645766

 

این برای اولین بار در 60 سال اخیر است که یوونتوس نمی‌تواند در 60 بازی شروع فصل به پیروزی برسد و آنها حالا با دو تساوی و دو باخت در رده هجدهم جدول رده‌بندی پایین‌تر از تیم‌هایی چون هلاس ورونا و اسپیتزیا قرار دارند. آیا یوونتوس باز هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

آلگری در پاسخ به این سوال گفت:« این بازی نظر من درباره یوونتوس را عوض نکرد. چیزی که ما به آن نیاز داریم این است که خیلی سریع یاد بگیریم که بازی‌هایی هستند که باید در آنها سرسخت و مصمم بود و متمرکز ماند. این باید بخشی از روند رشد کلی بعضی بازیکنان باشد. من تایید می‌کنم که اشتباهاتی در تعویض‌ها داشتم، درک اشتباهی داشتم و باید بازیکنان دفاعی بیشتری را به زمین می‌آوردم تا نتیجه 0-1 را حفظ کنم بنابراین مسئولیت این نتیجه را می‌پذیرم.»

دیدگاه‌ها