کد خبر : 1780901 | 29 شهریور 1400 ساعت 11:38 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاکدل: میزبان برای شکست ما شیطنت کرد

ماجرای کرونایی شدن دختران هندبالیست در اردن

رییس فدراسیون هندبال ماجرای کرونایی شدن چند عضو تیم ملی زنان ایران قبل از بازی با اردن را تشریح کرد.

ماجرای کرونایی شدن دختران هندبالیست در اردن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هندبال زنان ایران در شرایطی شب گذشته با شکست اردن صعودش به جام جهانی را تا حد زیادی قطعی کرد که قبل از این بازی مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن و مربی تیم ملی شوک بزرگی به دختران هندبالیست ایران وارد کرد.


علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در این باره گفت: شنبه قبل از بازی تست کرونای دو عضو کادرفنی مثبت شد و بعد از آن مجدداً از تیم تست گرفتند و گفتند تست قبلی قابل پذیرش نیست و جواب را تا یک ساعت قبل از مسابقه نگفتند. بعد از آن گفتند تست کرونای یک عضو دیگر کادرفنی و یک بازیکن ما هم مثبت شده است. این موضوع شوک بزرگی به ما وارد کرد و در واقع یک شیطنت از سوی اردنی ها بود که قصد داشتند هر طور شده با شکست دادن ایران سهمیه مسابقات جهانی را بگیرند.


وی افزود: ما برابر اردن بدون کادر فنی وارد مسابقه شده و عملاً خلع سلاح شدیم. انصافاً 24 ساعت پراسترس بر ما گذشت و بازیکنان خیلی اذیت شدند. این موضوع به تیم ما لطمه زد، ولی خدا را شکر علی رغم اینکه اردن میزبان بود و تماشاگر در سالن حضور داشت و این تیم را تشویق می‌کردند، بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند. 


حالا ایران باید در گام آخر به مصاف سوریه برود و در صورت پیروزی صعود خود را قطعی خواهد کرد، اما در صورت شکست ایران، کار به اماواگر کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها