کد خبر : 1780905 | 29 شهریور 1400 ساعت 11:40 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

آسپیلیکوئتا: عصبانیت توخل بین دو نیمه الهام‌بخش ما شد

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع چلسی، می‌گوید عصبانیت توماس توخل بین دو نیمه الهام‌بخش بازیکنان این تیم برای پیروزی برابر تاتنهام بوده است.

آسپیلیکوئتا: عصبانیت توخل بین دو نیمه الهام‌بخش ما شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با پیروزی 0-3 برابر تاتنهام به لطف گل‌های تیاگو سیلوا، انگولو کانته و آنتونیو رودیگر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفت. مدافع عنوان قهرمانی اروپا شایسته کسب عنوان قهرمانی بود اما در نیمه اول عملکرد درخشانی را به نمایش نگذاشت و آسپیلیکوئتا می‌گوید که عصبانیت توخل در رختکن روی بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته است.

کاپیتان چلسی پس از سوت پایان بازی به اسکای اسپرت گفت:« توخل خوشحال نبود و ما هم از عملکرد خودمان راضی نبودیم. حتی با این که می‌توانستیم توپ را تا اطراف محوطه جریمه پیش ببریم اما نمی‌توانستیم شوت در چارچوب داشته باشیم و آنها شانس‌هایی ایجاد کردند که ممکن بود روی آنها گل بخوریم. حتی در نبردها نیز مثل همیشه خوب نبودیم. گاهی فضای زیادی در اختیار آنها قرار می‌دادیم و این چیزی بود که باید فکری برای بهبود آن می‌کردیم. با چنین بازی نمی‌شد انتظار پیروزی در بازی را داشت. بهترین اتفاق ممکن این بود که با تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان ببریم. واکنش خوبی نشان دادیم. همه به اندازه کافی متواضع بودند که این موضوع را بپذیرند و بار دیگر در نیمه دوم تلاش کنند.»

 

1645815

 

تاتنهام در نیمه دوم نیز تلاش خود را برای متوقف کردن حریف لندنی به کار گرفت اما گل دقیقه 51 تیاگو سیلوا کار را برای آنها سخت کرد. کانته سپس گلی تماشای از فاصله دور به ثمر رساند و در نهایت رودیگر نیز کار را با گلش در وقت تلف شده به پایان رساند. چلسی حالا باید در بازی بعدی در جام اتحادیه به مصاف استون ویلا برود و سه روز بعد با منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، دیدار کند.

دیدگاه‌ها