کد خبر : 1780913 | 29 شهریور 1400 ساعت 12:24 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر از والیبالیست‌های کشورمان در ژاپن

مراسم تقدیر از والیبالیست‌های کشورمان که قهرمانی آسیا را کسب کردند در محل اقامت سفیر ایران در توکیو برگزار شد.

تقدیر از والیبالیست‌های کشورمان در ژاپن 

به گزارش ایسنا، ظهر امروز دوشنبه ٢9 شهریور ماه والیبالیست‌های قهرمان کشورمان در محل اقامتگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو مورد استقبال رحمانی موحد سفیر و همکاران سفارت قرار گرفتند.

 

در مراسم تقدیر از تیم ملی والیبال کشورمان که در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیائی مقام قهرمانی را کسب کردند ، رحمانی موحد طی سخنانی ضمن ارج گذاشتن به خدمات شایان والیبالیستهای جوان اشاره نمود که این افتخار تاریخی مرهون توجه به ارزشهای ملی و غیرت و همت است و با این افتخار بزرگ  ، شادی و  خوشحالی را برای  ملت ایران به ارمغان آوردید .

 


وی افزود: مدیریت و هماهنگی هوشمندانه سرپرستی ، رهبری خلاقانه کادر مربیگری و غیرت و همت سروقامتان تیم ملی والیبال کشورمان ، افتخاری تاریخی در سطح قاره بزرگ آسیا را رقم زد. 
این قهرمانی بار دیگر اتکا به ارزشهای ملی را اثبات و مایه مطرت جامعه ورزش کشور شد .


در این مراسم تقوی دبیر فدراسیون والیبال کشورمان با تشکر و سپاس از مساعدتها و حمایتهای خالصانه سفیر و همکاران سفارت ، این قهرمانی ارزشمند در شرایط خاص برگزاری مسابقات را نشانه همت و غیرت والیبالیستهای کشورمان دانست .    
بهروز  عطایی  سر مربی تیم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از  حمایتها و پشتیبانی سفارت کشورمان گفت  کمبودهایی در اینجا بود که با مساعدتهای شخص سفیر و همکارانشان مشکلات حل شد و نواقض موجود در محل جبران شد در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر  پیروزی  خوب و شیرینی بود که حاصل تلاش و زحمت تک تک اعضای تیم و کادر فنی و سرپرستی بود .

 

لازم بذکر است تیم ملی والیبال ایران در این دوره از رقابت‌ها از ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه استفاده مرد و  توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و بدون شکست به فینال این دوره از رقابت ها راه پیدا کند. 
البته  ایران پیش تر سه عنوان قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک عنوان سومی را به دست آورده بود.

دیدگاه‌ها