کد خبر : 1780924 | 29 شهریور 1400 ساعت 13:20 | 73K بازدید | 17 دیدگاه

ساعت ۱۷:۲۳؛ ناگهان مشکلات استقلال تمام شد!

اگرچه ناصر فریادشیران عصر دیروز سعی کرد همه چیز را در استقلال آرام جلوه بدهد اما واقعیت هرگز آن چیزی نیست که معاون باشگاه بیان کرد.

ساعت ۱۷:۲۳؛ ناگهان مشکلات استقلال تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال این روزها عجیب ترین دوران خود را پشت سر می گذارد؛ بعد از شکست این تیم مقابل الهلال عربستان به نظر می رسد همه چیز در این باشگاه بهم ریخته است. احمد مددی بعد از مصاحبه طوفانی ای که علیه فرهاد مجیدی در یک برنامه تلویزیونی انجام داد، با واکنش های تند هواداران استقلال و به خصوص طرفداران فرهاد مجیدی مواجه شد و اینطور عنوان شد که او تحت فشار از سمتش استعفا کرده است.


در این شرایط خیلی ها امیدوار بودند که وزیر ورزش اظهارنظر رسمی خود را درباره این استعفا و مسائل مدیریتی استقلال خیلی صریح بیان کند اما با وجود گمانه‌زنی‌ها و شایعات موجود هنوز شاهد موضع‌گیری رسمی حمید سجادی و همکارانش در خصوص استقلال نیستیم تا اوضاع پیچیده تر شود.


این اتفاقات در شرایطی رخ داده که از حدود 10 روز پیش نام هایی از جمله مصطفی آجورلو و اصغر ملکیان برای مدیرعاملی باشگاه استقلال و جایگزینی احمد مددی به گوش می‌رسد و هرروز گفته می‌شود که تا ساعت های آینده این فرد به عنوان مدیر جدید مشغول به کار خواهد شد اما بازهم روزها شب می‌شوندو خبری از تغییر در استقلال نیست!


در عین حال شاهد آن هستیم احمد مددی که روز شنبه از سمتش استعفا کرده بود، همچنان در محل کارش حاضر می‌شود و کارها را جلو می‌برد و حتی شنیده می‌شود که اطرافیانش او را از کناره گیری پشیمان کرده‌اند!
در کنار همه این موضوعات اختلافات فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با کادر مدیریتی باشگاه بر هیچ کس پوشیده نیست؛ مجیدی که چهارشنبه شب گذشته از مددی مدیرعامل باشگاه اتهام هایی را شنید فورا اعلام کرد در یک برنامه تلویزیونی پاسخگو خواهد بود و با هواداران صحبت می‌کند اما تا این لحظه هیچ خبری در این خصوص نیست و سرمربی آبی ها نیز سکوت کرده است.


آنطور که از حرف های مددی در برنامه مذکور و البته مصاحبه اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه برمی‌آمد، خیلی ها تصور کردند کار فرهاد مجیدی را در استقلال باید تمام شده بدانیم اما ظاهرا تجمع های اعتراضی گسترده هواداران و شعارهایی که علیه مدیران به خصوص مددی و در حمایت از مجیدی سردادند باعث شده تا مدیران کنونی نیز از مواضع خود پایین بیایند.


همین حالا هواداران استقلال و حتی اصحاب رسانه نمی‌دانند که باید مددی را همچنان مدیرعامل باشگاه خطاب کنند یا اینکه او دیگر سمتی ندارد. از سوی دیگر وزارت ورزش هم هیچ اقدامی در این باره انجام نمی‌دهد تا تکلیف باشگاه استقلال روشن شود.


از سوی دیگر استقلال باید تمریناتش را برای لیگ برتر بیست و یکم استارت بزند و حتی هنوز مشخص نیست که فرهاد مجیدی با چه موضعی تمرینات را شروع خواهد کرد!


در شرایطی که هیچ موضوعی در باشگاه استقلال روشن نیست، اما دیروز ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در روزی که همراه با مددی به ساختمان باشگاه رفته بود،‌سعی کرد همه چیز را خوب جلوه بدهد و طوری وانمود کرد که شرایط آرامی بر استقلال حاکم است.


او عصر دیروز ابتدا مصاحبه ای را با دوربین شبکه خبر انجام دادو سپس خبرنگاران را به دفتر خودش در باشگاه فراخواند و مصاحبه ای را انجام داد. بی تردید عجیب ترین جمله فریادشیران در مواجهه با سوال خبرنگاران پیرامون مشکلات تیم آنجا بود که گفت: «هیچ اختلافی وجود ندارد. اختلافات در پیج های فیک هواداری ارتش سایبری است!»!


فریادشیران که مشخص است دوست ندارد احمد مددی به راحتی صندلی مدیریتی باشگاه را ترک کند، همه مشکلات استقلال را به مسائل حاشیه ای و گمانه زنی های فضای مجازی انداخت و حتی اعلام کرد که قابلیت آن را دارد که یک هفته ای ارتش فحاش سایبری را دستگیر کند!


این صحبت های معاون اجرایی باشگاه در ساعت 17:23 عصر یکشنبه در شرایطی به پایان رسید که مشکلات استقلال مساله پنهانی نیست؛ قطعا اختلافات میان مجیدی و مدیریت حالا بر هیچ کس پوشیده نیست و برای پی بردن به این مساله فقط کافی است بار دیگر نگاهی به صحبت های مددی در آخرین مصاحبه تلویزیونی‌اش بیندازیم.


در این اوضاع نه چندان مساعد نیاز به ورود فوری وزیر ورزش و همکارانش به اتفاقات استقلال کاملا احساس می شود. همین حالا طرفداران فوتبال و اهالی رسانه حتی نمی دانند مددی که استعفا داده و همچنان به باشگاه می رود هنوز مدیرعامل است یا نه. حتی گمانه زنی ها درباره انتخاب مدیرعامل جدید هم در همین حد باقی مانده و وزارت ورزش هیچ اظهارنظری نمی کند و به نوعی خودش را کنار کشیده است. موضوعی که هرگز به مذاق هواداران استقلال خوش نخواهد آمد و با ادامه این روند قطعا شاهد تحرکات دیگری نیز خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها