کد خبر : 1780925 | 29 شهریور 1400 ساعت 13:24 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

شیرین‌ترین کارت زرد برای مهدی قایدی(عکس)

ستاره ایرانی شباب الاهلی پس از زدن گل برتری تیمش مقابل شارجه شادی ویژه‌ای انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی شنبه شب یک نیمه فوق‌العاده برابر شارجه داشت و کاری کرد تا تمام تماشاگران فوتبال امارات به بازی و گل‌های او خیره شوند و بیشتر پیگیر نحوه بازی شماره ۱۶ شباب الاهلی باشند.

مهدی قایدی پس از یک حضور تعویضی و یک‌بار قرار گرفتن در ترکیب شباب الاهلی، برابر شارجه دوباره بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، اما از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و سرنوشت مسابقه را کاملا به سود تیمش تغییر داد و کاری کرد تا حریف مدعی آنها بدون امتیاز زمین را ترک کند.

 

قایدی پس از اینکه یک گل به ثمر رساند و تاثیرگذاری مستقیم روی یک گل دیگر داشت، در تلاش بود تا نتیجه ۳ بر ۳ را با برتری تیمش تغییر بدهد که در انجام این کار موفق بود و بازی درخشان و چشم‌نواز خود را در دقایق تلف شده با یک گل استثنایی دیگر تکمیل کرد تا یک شادی ویژه انجام بدهد.

ستاره ایرانی شباب الاهلی پس از به ثمر رساندن گل دوم خود و چهارمین گل تیمش مقابل شارجه امارات که با شوت فنی وارد دروازه این تیم شد و سه امتیاز را به همراه آورد، از شدت خوشحالی پیراهن خود را درآورد، به کنار زمین آمد و بازوی خود را مقابل عکاسان به نمایش گذاشت تا به این شکل در فوتبال امارات قدرت‌نمایی کند.

 

1645862

 

1645864

 

1645865

 

1645866

 

1645863

 

مهدی قایدی پس از این شادی گل که هواداران و بازیکنان شباب الاهلی را هم به وجد آورده بود، بخاطر درآوردن لباس خود یک کارت زرد گرفت که البته این اخطار به کام او و سرمربی تیمش تلخ نبود.

دیدگاه‌ها