کد خبر : 1780928 | 29 شهریور 1400 ساعت 13:34 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

کنستانتینو: بازی سختی با ایران داریم؛

خوشحالی بازیکن آرژانتین از غیبت طیبی

فوتسالیست تیم ملی آرژانتین معتقد است ایران در بازی امشب بهترین بازیکن خود را در اختیار ندارد.

خوشحالی بازیکن آرژانتین از غیبت طیبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران پس از دو پیروزی متوالی در جام جهانی مقابل صربستان و آمریکا، امروز برای تعیین تیم صدرنشین گروه F این رقابت‌ها مقابل آرژانتین، قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها قرار می‌گیرد که در این بازی حساس حسین طیبی، ستاره خود را بخاطر مصدومیت در اختیار ندارد.

 

کنستانتینو واپوراکی، بازیکن تیم ملی فوتسال آرژانتین در خصوص تقابل امشب با ایران اظهار کرد: این تیم خیلی خوبی است که بازیکنان با کیفیتی دارد. به همین دلیل به نظرم بازی سختی در پیش داریم و هر تیمی نمایش بهتری ارائه کند، برنده خواهد شد.

او در خصوص شناختی که از بازیکنان ایران دارد، عنوان کرد: بله، البته که می‌شناسم؛ به خصوص طیبی که مشهورترین و مهم‌ترین بازیکن ایران است و خوشحال هستیم که مقابل ما بازی نمی‌کند(با خنده).

 

این فوتسالیست آرژانتینی درباره تاثیر غیبت طیبی در ترکیب ایران گفت: تا جایی که ما شنیده‌ایم او به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در بازی‌های مقدماتی جام جهانی حضور داشته باشد.

 

کنستانتینو در خصوص شانس قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۱ ابراز کرد: بله، همه سعی خودمان را می‌کنیم. به خودمان اطمینان داریم و به نظرم می‌توانیم قهرمان شویم. البته تیم‌های قدرتمندی در جام جهانی هستند.

دیدگاه‌ها