کد خبر : 1780934 | 29 شهریور 1400 ساعت 13:39 | 29.1K بازدید | 13 دیدگاه

برابری رونالدو با رکورد دی‌ماریا پس از دو بازی

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، پس از تنها دو بازی با رکورد گل‌های الکسیس سانچز و آنخل دی‌ماریا برابر شد.

برابری رونالدو با رکورد دی‌ماریا پس از دو بازی

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن 36 ساله در اولین حضورش در میدان پس از بازگشتش به منچستریونایتد موفق شد در جریان پیروزی 1-4 برابر نیوکاسل در اولدترافورد دبل کند. او در بازی روز گذشته برابر وستهام که با پیروزی 1-2 منچستریونایتد همراه بود نیز در لندن گلزنی کرد.

موفقیت سریع رونالدو در گلزنی در برابر دو بازیکنی که پیش از این پیراهن شماره 7 یونایتد را بر تن کرده اما موفقیت خاصی به دست نیاورده بودند بسیار قابل توجه است. سانچز در ژانویه 2018 از آرسنال جدا شده و به یونایتد پیوست اما تنها 18 ماه در این تیم دوام آورد و در نهایت به صورت قرضی به اینتر ملحق شد. مهاجم تیم ملی شیلی تنها سه گل در 32 بازی لیگ برتر به ثمر رساند و نتوانست جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم در اولدترافورد تثبیت کند.

 

1645875

 

اتفاقی مشابه نیز برای آنخل دی‌ماریا، بازیکن دیگر اهل آمریکای جنوبی این تیم، رخ داد. این بازیکن آرژانتینی در سال 2014 با قراردادی گرانقیمت به ارزش 59.7 میلیون پوند به یونایتد پیوست اما نتوانست به حضورش در این تیم ادامه دهد و در تابستان بعدی از جمع شیاطین سرخ جدا شد. دی‌ماریا در طول این فصل در 27 بازی لیگ برتر تنها سه گل به ثمر رساند تا در نهایت به پاری سن ژرمن ملحق شود.

طلسم پیراهن شماره 7 یونایتد در چندین بازیکن دیگر نیز دیده شد که نتوانسته بودند جایگاهی در ترکیب اصلی پیدا کرده یا خود را به عنوان گلزن اول تیم مطرح کنند. این شامل مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، و ممفیس دیپای، ستاره جدید بارسلونا، نیز می‌شود.

 

1645877

 

رونالدو پس از بازگشتش شماره 7 را از ادینسون کاوانی گرفت که فصل قبل 10 گل به ثمر رسانده بود. بازی بعدی یونایتد برابر استون ویلاست که انتظار می‌رود با درخشش دوباره رونالدو همراه باشد.

دیدگاه‌ها