کد خبر : 1780937 | 29 شهریور 1400 ساعت 15:17 | 40.5K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

کومان امشب همه را سورپرایز می کند!

رونالد کومان امشب برابر گرانادا قصد دارد به دو بازیکن 18 و 17 ساله خود میدان بدهد.

کومان امشب همه را سورپرایز می کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست سه شنبه گذشته برابر بایرن در لیگ قهرمانان، امشب محکوم به پیروزی برابر گراناداست. دیداری انتقامی برای کاتالان ها چرا که چند ماه پیش در نوکمپ به این حریف 1-2 باختند و عملا شانس قهرمانی لالیگا را از دست دادند.

رونالد کومان سرمربی بارسا امشب به سیستم 3-3-4 باز خواهد گشت و در غیاب نفراتی چون مارتین برایثویت، عثمان دمبله، آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو، جوردی آلبا و پدری، چاره ای جز ایجاد تغییرات در ترکیب تیمش ندارد.

 

 

1645879

 

 

موندودپورتیوو نوشته است که مرد هلندی که خطر اخراج را بیش از همیشه حس می کند، به جای آلبا از الخاندور بالده مدافع چپ 18 ساله استفاده خواهد کرد. بالده در دقایق پایانی بازی با بایرن وارد زمین شد و نشان داد که بازیکن قابل اتکایی است. او در فهرست تیم دوم بارسا برای بازی مقابل سادبادل نیز قرار نداشت تا مشخص شود که کومان روی او برای بازی امشب حساب کرده است.

 

1645899

 

 

سرمربی بارسا همچنین قصد دارد از فیلیپ کوتینیو به عنوان 9 کاذب استفاده کند. ممفیس دیپای و لوک دی یانگ در خط حمله قرار خواهند گرفت و به این دو کوتینیو اضافه می شود. باید دید ستاره برزیلی که اخیرا بهبود پیدا کرده و در بازی با بایرن نیز به میدان رفت از ابتدا بازی خواهد کرد یا نیمه دوم وارد زمین می شود.

تردید بزرگ کومان اما به جانشین پدری بر می گردد. او دو گزینه دارد که یکی گاوی 17 ساله است و دیگری سرجی روبرتو.

 

 

1645898

 

 

گاوی برابر بایرن به میدان رفت و عالی کار کرد و به نظر می رسد کومان قصد دارد امشب به او از ابتدا میدان بدهد. این احتمال نیز وجود دارد که با توجه به بازگشت سرجینیو دِست، سرجی روبرتو به میانه زمین بیاید و کنار فرانکی دی یونگ و سرخیو بوسکتس قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها