کد خبر : 1780955 | 29 شهریور 1400 ساعت 15:32 | 33.2K بازدید | 7 دیدگاه

رویایی‌ترین شروع در رئال

ادواردو کاماوینگا؛ ستاره ای متولد شد

تنها 57 دقیقه بازی برای رئال و تاثیرگذاری شگرف ادواردو کاماوینگا، همه را در مادرید سر ذوق اورده است.

ادواردو کاماوینگا؛ ستاره ای متولد شد

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا پدیده این روزهای رئال مادرید است و قدم هایی بزرگ در همین ابتدای حضورش در رئال برداشته است. طی 10 روز او سه بار در ترکیب رئال قرار گرفته و همگی نیز از نیمه دوم بوده ولی تاثیرگذاری او غیر قابل انکار است.

 

 

1644425

 

 

کاماوینگا در مستایا در حالی وارد زمین شد که رئال خسته از بازی با اینتر و نیز در شوک گلی که از والنسیا دریافت کرده بود تلاش داشت هر طور شده به گل تساوی برسد. کارلتو ستاره سابق رن را در دقیقه 66 به جای لوکا مودریچ به زمین فرستاد و بسیار سخت است که 18 سال داشته باشید و بتوانید در سطح بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 ظاهر شوید ولی کاماوینگا شخصیتی باورنکردنی دارد.

 

 

1645902

 

 

کاماوینگا با اعتماد به نفسی بالا به توپ ضربه می زد، دفاع می کرد و از هم تیمی هایش طلب توپ داشت. بدون ترس و واهمه از قرار گرفتن در ترکیب تیمی مثل رئال مادرید. کاماوینگا به خط هافبک رئال جانی تازه داد و یکی از عوامل کامبک کهکشانی ها بود.

هافبک جوان فرانسوی در رئال خوشحال است و برای او شروعی بهتر از این امکان نداشت.

 

 

1643270

 

 

او که در آخرین روز نقل و انتقالات به رئال پیوست، اولین بار برابر سلتا به زمین رفت در حالی که رئال 3-2 پیش بود. کاماوینگا خیلی زود و روی ریباند شوت مودریچ توانست گلزنی کند. اولین گل در اولین بازی برای رئال.

کاماوینگا اواخر بازی چهارشنبه شب برابر اینتر در سن سیرو نیز وارد زمین شد و روی گل دقیقه 89 رودریگو گوئس نقش مستقیم داشت. روی پاس او بود که رودریگو توانست گل برتری را بزند.

 

 

1645903

 

 

57 دقیقه حضور در ترکیب، یک گل و یک پاس گل. با او در میدان، رئال 5 گل زده و گلی هم دریافت نکرده است و فعلا در ایده های آنچلوتی جایی بالاتر از ایسکو و آسنسیو دارد.

قطعا با بازگشت تونی کروس او در میانه زمین جایی ثابت خواهد داشت ولی هافبک های همیشه ثابت رئال، حالا تهدیدی جدی به نام کاماوینگا را پیش رو دارند. رقابتی که سودش را رئال خواهد برد.

بعید است برای تماشای اولین بازی کاماوینگا در ترکیب ثابت رئال مدت زیادی انتظار بکشیم، شاید همین چهارشنبه برابر مایورکا.

 

 

1645901

دیدگاه‌ها