کد خبر : 1780956 | 29 شهریور 1400 ساعت 15:24 | 31.7K بازدید | 2 دیدگاه

درخشش مجدد ریش سفید مهاجمان ملی ایران

ملی پوش ایرانی تیم آ. ا. ک آتن دو دقیقه پس از ورودش به زمین یک گل زیبا زد.

درخشش مجدد ریش سفید مهاجمان ملی ایران

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد، باتجربه ترین بازیکن تیم ملی که برای اولین بار در سال 2009 پیراهن تیم ملی را به تن کرد و اینک با 87 بازی و 29 گل زده کاپیتان اول تیم ملی محسوب می شود پس از کسب دو برد شیرین در مقدماتی جام جهانی 2022 به یونان بازگشت تا همراه با تیم باشگاهی اش لیگ این کشور را در فصل جدید آغاز کند.

 

کریم در مسابقات تیم ملی که پیش از تقابل با عراق و سوریه برگزارشده بود، در دیدار با سوریه(دوستانه)، هنگ‌کنگ و کامبوج حتی به‌عنوان یار جانشین نیز توانسته بود برای ایران گلزنی کند و در یک حضور ثابت مقابل کامبوج ۴ گل به ثمر رساند.

او در بازی اول مقدماتی مقابل سوریه در دقیقه 86 به میدان رفت و در بازی با عراق هم اسکوچیچ این بازیکن را در دقیقه 87 به زمین فرستاد. کریم انصاری‌فرد تنها سه دقیقه پس از حضورش در زمین، نفوذ سریعی از جناح چپ زمین انجام داد و یک ارسال با پای غیر تخصصی خود به پشت دو مدافع عراقی داشت تا علی قلی‌زاده که همزمان با او وارد زمین شده بود، در محوطه جریمه صاحب توپ شود و گل سوم را به ثمر رساند.

به این ترتیب کاپیتان تیم ملی با وجود اینکه دقایق بسیار کمی به میدان رفت اما توانست با استفاده از تجربه بالای خود تاثیری را که باید می گذاشت را به بهترین شکل ممکن بگذارد و پایه گذار سومین گل تیم ملی باشد؛ گلی که تثبیت کننده برد شاگردان اسکوچیچ بود. او با این خاطره شیرین به یونان بازگشت و در بازی هفته اول از دقیقه 76 به میدان رفت اما نتوانست گلی به ثمر برساند.

 

1645906

این پاس گل زیبای کریم در بازی با عراق است که تنها دو دقیقه پس از ورودش به میدان آن را رقم زد.

 

این هفته اما کریم انصاری فرد بار دیگر تخصص خود را به رخ کشید؛ او که منتظر فرصت برای گلزنی دوباره در سوپر لیگ یونان و تکرار عملکرد فصل قبل بود، در دقیقه  ۶۲ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش وارد زمین شد و بلافاصله توانایی‌های خود را با زدن یک گل تماشایی به نمایش گذاشت.

آ. ا. ک آتن بعد از اینکه با سه گل در هفته اول از سد لونیکوس گذشت در هفته دوم به مصاف اوفی کرفت رفت و در حالی که در نیمه اول کریم انصاری فرد را در ترکیب نداشت با پیروزی ۲ بر صفر راهی رختکن شد. این تیم همچنین لوی گارسیا را هم در دقیقه ۳۶ بخاطر اخراج مستقیم از دست داد تا در نیمه دوم کار دشواری را در پیش داشته باشد.

 

1645908

انصاری فرد دو دقیقه پس از ورود به زمین با آرامشی مثال زدنی توپ را کنترل کرده و با یک شوت غیر قابل مهار دروازه حریف را باز کرد.

 

سرمربی آ. ا. ک برای بیرون آمدن از فشار تیم حریف در دقیقه 62 کریم انصاری فرد را به زمین فرستاد. مهاجم ایرانی آ. ا. ک یک بار دیگر تخصص خود را که در هر شرایط بوی گل می دهد را به رخ کشیده و تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند.

ملی پوش ایرانی تیم  آ. ا. ک از سراسیمگی و اشتباه مدافعان تیم پاس یِوگنی شاخوف را در شرایط سختی در محوطه جریمه اوفی‌کرت مهار کرد که پس از دو سر توپ چشم‌نواز و شوت پای چپ فنی استثنایی به تور دروازه چسباند تا تیمش را به سومین گل در این مسابقه برساند. با وجود اینکه آ. ا. ک برد در این بازی را با دریافت سه گل در دقایق باقی مانده از دست داد اما کریم انصاری فرد یک بار دیگر با گلزنی در حداقل زمان ممکن نشان داد که هنوز می تواند مهاجمی خطرناک باشد که در روزهای حساس می شود روی او حساب کرد.

 

1645907

 

1645909

 

کریم انصاری‌فرد که سال گذشته در ۳۴ مسابقه برای آ. ا. ک آتن ۱۳ گل به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر فصل سوپر لیگ یونان شده بود، دیشب نخستین گل فصل جدید خود را در دومین حضور تعویضی  مقابل اوفی کرت زد تا بازهم تنها پس از دو دقیقه حضور در میدان بوی گل را در مستطیل به مشام برساند.

 

دیدگاه‌ها