کد خبر : 1780960 | 29 شهریور 1400 ساعت 15:55 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

کارلو آنچلوتی:

ماه عسلم در مادرید است؛ می خواهم سال‌ها بمانم

کارلو آنچلوتی امیدوار است دومین مقطع مربیگری اش در رئال بسیار طولانی باشد.

ماه عسلم در مادرید است؛ می خواهم سال‌ها بمانم

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی که بین سال های 2013 تا 2015 هدایت رئال را برعهده داشت، تابستان امسال بازگشت و جانشین زین الدین زیدان شد. او با رئال شروع بسیار خوبی داشته و یکی از مدعیان قهرمانی لالیگاست.

کارلتو پس از جدایی از رئال مربیگری بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون را برعهده گرفت. او سابقه قهرمانی در تمام لیگ های معتبر اروپا به غیر از اسپانیا را دارد و امسال به دنبال شکستن این طلسم و رسیدن به رکوردی تاریخی است.

 

 

1644583

 

 

کارلتو در مصاحبه با رادیو ایتالیا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

مربیگری ناپولی:« من آنجا دو سال فوق‌العاده حرفه‌ای را سپری کردم اما از آنجایی که ساز و کار دنیای فوتبال را خیلی خوب می‌دانم، فکر می‌کنم که حضورم در آنجا به شیوه‌ای درست تمام شد. وقتی یک مربی با باشگاهی‌ که در آن کار می‌کند سازش و همسو نباشد، جدا شدن تصمیم درستی است. ناپولی تیم جنگنده‌ای است. من مطمئن نیستم که این تیم قهرمان شود اما قطعاً جزو مدعیان خواهد بود.»

 

 

1645710

 

 

سری آ ایتالیا:« به نظر من کورس قهرمانی سری A در این فصل بسیار متعادل است. یوونتوس مشکلاتی دارد و خب قطعاً یکسری چیز‌ها را از دست داده است اما من مطمئنم که این تیم برمی‌گردد و در نهایت جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. آنها با وجود تغییر مربی، ساختار تیم فصل گذشته‌شان را حفظ کرده‌اند. امیدوارم که میلان بتواند روند خوبی که در پیش گرفته را حفظ کند و در جایگاه فعلی‌اش باقی بماند. اینتر هم تیم قدرتمندی دارد و می تواند امسال هم قهرمان شود.»

 

 

1645735

 

 

بازگشت به رئال:« کار در رئال مادرید برای من مانند سپری کردن ماه عسل است و امیدوارم که برای مدتی طولانی در این تیم بمانم. فوتبال اسپانیا اگرچه بازیکنان بسیار مهمی را از دست داده است اما هنوز هم بازیکنان مهمی دارد مثل وینیسیوس جونیور که خوشبختانه در اختیار ماست.»

 

حضور قرضی براهیم دیاز در میلان:« فضای کافی برای حفظ او در رئال نبود ولی از عملکرد این روزهایش در میلان خیلی راضی و خوشحالم. این برای رشد و پیشرفت براهیم حیاتی بود. میلان را می شناسم و می دانستم که در این تیم با ساختاری که دارد می تواند تاثیرگذار باشد.»

 

 

1644725

دیدگاه‌ها