کد خبر : 1780969 | 29 شهریور 1400 ساعت 16:48 | 19K بازدید | 3 دیدگاه

امسال لیگ جذابی داریم

کعبی: چمن ورزشگاه ما سبز شده، متشکریم

مدافع مس رفسنجان اعتقاد دارد تجربه لازم را برای کسب سهمیه به دست آورده اند و در هر بازی بهترین عملکردشان را به نمایش می گذارند.

کعبی: چمن ورزشگاه ما سبز شده، متشکریم

به گزارش "ورزش سه"، عقیل کعبی که دفاع ثابت مس رفسنجان در فصل گذشته بود قراردادش را با این تیم تمدید کرد وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اول از سال قبل بگویم که خدا را شکر با تمام سختی هایی که داشتیم توانستیم با رتبه تک رقمی لیگ را تمام کنیم. امسال هم در خدمت تیم خوب مس هستم و از این موضوع خوشحالم و انشاالله بتوانیم با کمک آقای ربیعی و کادر محترمشان تیم منسجمی داشته باشیم.


این بازیکن که به جز یک محرومیت تعلیقی فصل خوبی را پشت سر گذاشت اضافه کرد: سال خوبی را پشت سر گذاشتم و خدا را شکر می کنم. تنها بدی اش این بود که در بازی جام حذفی کارت قرمز گرفتم و واقعا اتفاق بدی بود و امیدوارم چنین چیزی برایم اتفاق نیفتد چون آدم آرامی هستم.


او در مورد اینکه با توجه به سال خوبی که پشت سر گذاشتند در فصل جدید به کسب سهمیه امیدوار هستند یا خیر ادامه داد: سال قبل را واقعا بد شروع کردیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم آن شخصیت لازم را پیدا کنیم. در مورد سهمیه هم باید بگویم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در هر بازی بهترین عملکرد تیمی را داشته باشیم.


بازیکن مس رفسنجان در خصوص اینکه چه زمانی چمن طبیعی شان آماده می شود توضیح داد: خداراشکر امسال میتوانیم در چمن طبیعی بازی کنیم و به آقای سعدمحمدی مدیر عامل کارخانه مس و آقای مجید زین الدینی و تمام کسانی که دارند کمک می‌کنند که هرچه زودتر این چمن آماده شود خسته نباشید می‌گویم.


کعبی در پایان افزود: احساس من این است امسال لیگ جذابی داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم شاهد حضور تماشاگران که دلتنگشان هستیم در ورزشگاه ها باشیم.

دیدگاه‌ها